FANDOM

Autorstwa Komandora Fly
Anakin dodopracowania
Życie wydaje się prostsze, kiedy coś naprawiasz.
Ta strona wymaga dopracowania.
Podczas dokonywania edycji należy skonsultować wytyczne dotyczące formatu artykułu. Można usunąć ten komunikat, gdy artykuł będzie dostosowany do standardów tej wiki.
Zemsta Upadłych to czwarte opowiadanie z serii Imperium.

Treść

Jest 60 ABY. Agent Kyle dostaje zadanie: ma zlokalizować stację Terentacht. Wyrusza na planetę Trix, która należała do Atronu. Tam zostaje złapany i przewieziony na Terentacht. Tymczasem sygnał jego nadajnika został poznany przez Generała Reva.

Generał Olen Pax postanowił zniszczyć stację wroga. Faxar w tym czasie przesłuchuje Kyle'a.

- Gdzie jest Fort Ossus? - Faxar spytał jeńca

- Chcesz wiedzieć? - odpowiedział pytaniem na pytanie Kyle

- Tak.

- Na pewno?

- TAK!

- Jesteś pewien?

- TAAAAAAAKK!!!

- To Ci niepowiem!

Faxar obciął Kyle'owi rękę.

Pierwsza Armia Republiki zaczęła szturmować stację. Część wojsk wylądowała na planecie. Stass Bridger i Even Alie szturmowali pozycję Founda. Droid zabił kilka klonów. Jedi stoczyli z nim pojedynek na pięści. Stass została ogłuszona.

Faxar tymczasem abordażował statek dowodzenia i zabił Snika - dowódcę ataku. Działa Fuzyjne stacji zniszczyły statki Republiki. Faxar przesłuchiwał Jedi.

- Bridger podaj mi lokalizację Fortu Ossus albo Even kopnie kalendarz. - zagroził Faxar

- Fort Ossus jest na planecie Trix. - skłamała Stass

- Tam go nie ma! Alllie zginie!

- NIEEEEE!!!Fort jest na Na Ossynier.

Found wysłał droida żeby pociął Evena na kawałki. Bridger rzuciła się na Founda. Droid skręcił jej kark.

Scream szturmuje Ossynier. Jeden z majorów opuścił Fort. Porucznik David Qrokied zawzięcie bronił Fortu. Generał Rev przybył z odsieczą. Scream zniszczył Fort. Atron stracił dużą cześć wojsk.

Tymczasem Admirał Bart Ackbar i Generał Olen zaatakowali Terentacht. Pax dostał się na pokład stacji i odbił Kyle'a. Found i Faxar pokonali wszystkich żołnierzy desantowych Republiki. Republika zaatakowała 7 razy stację przez co ją uszkodziła.

Mechatronus zaatakował Centax. W czasie starcia Atron dokonał abordażu. Scream zniszczył wrogi okręt tuż po tym jak Mechatronus wszedł na pokład. Ambicje Screama się spełniają - zostaje szefem Atronu. Tuż po ogłoszeniu się przywódcą, zaatakował go Mechatronus, który oskarżył Screama o zdradę. Mechatronus otworzył ogień z miotacza fuzyjnego do Ntrasa. Scream uciekł z okrętu, postanawił odtąd pracować niezależnie od Atronu.