FANDOM

Zdrada to, zaplanowany na lata 2008 - 2010, multimedialny projekt fanowski stworzony na skutek współpracy pomiędzy
Logo Zdrada.jpg

Logo projektu

korporacjami GunganArts i Darth Kamil Corporation. Projekt składa się z trylogii filmowej (Darth Kamil Studio), książki (GunganBoox, Darth Kamil Books) oraz komiksu (Darth Kamil Arts).

Media

Filmy

Pierwszy film z trylogii, noszący tytuł, „Zdrada”, jest już ukończony i opublikowany na serwisie YouTube. Prace nad dalszymi częściami trwają, drugi epizod ma ukazać się już w 2009 roku, a trzeci jest planowany pod koniec '09. Niestety, premiery filmów, mogą się opóźnić, co jest spowodowane, wciąż to zmieniającym się scenariuszem drugiego epizodu, a także sporami reżysera i scenarzysty. Jednak, ma powstać także jeszcze jeden film, który także będzie częścią projektu- film będzie nosić tytuł „Mroczna misja”, i możemy spodziewać się go, w połowie stycznia.

Książki

Nowelizacja pierwszej części, jest już gotowa, i niebawem ujrzy światło dzienne. Dalsze nowelizacje, powstaną równomiernie z filmami. Częścią projektu mają być też książki, luźno związane z fabułą filmów , lecz z okresem szkolenia i młodości Dartha Kamila, głównego bohatera projektu. Głównym wątkiem książek, będzie okres młodości Sitha. Powstał już pierwszy tom trylogii „Ciernie Ciemnej Strony”, place nad dwoma następnymi, trwają. Niebawem, po ostatecznym oszlifowaniu, pierwszy tom ujrzy światło dzienne.

Komiks

Choć nie jest to jeszcze potwierdzone, prawdopodobnie powstaną komiksy na podstawie filmów. Są to narazie, jedynie plotki. Podobnież, jak w przypadku książek, niektóre komiksy mają opowiadać o szkoleniu Ruina.

Elementy

Postacie

Lokacje

Organizacje

  • Imperium Galaktyczne
  • Zakon Jedi
  • Sithowie

Rasy

  • Ludzie
    • Klony
  • Chissowie
  • Kel'dorzy
  • Nautolianie
  • Rasa Yody
  • Aleenowie
  • Talzowie

Pojazdy i statki

Broń i technologie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki