FANDOM

Złoty Roger-legendarny Reploid żyjący w latach 1940 BBY-1770 BBY. Był

Roger tworzenie

Tworzenie Rogera

stworzony cały ze złota i uratował Zakon Złotego Słońca przed zapomnieniem.

Historia

Wczesne lata

Roger został stworzony przez Chaosa na Nowej Ziemi. To Chaos był odpowiedzialny za obrócenie Projektu Ł.A.Z.A.R.Z. w pył. Początkowo Złoty Roger miał być ze szmaragdu i nazywać się Wojtaz, ale Chaosowi skończyły się szmaragdy. Prototypowo też miał być Reploidem bojowym, ale nie było wystarczającego asortymentu, tak więc Roger został Reploidem protokolarnym, ale z blasterem 2 mm.

Padawan

Po ok. 10 latach przygotowywania Rogera do swojej roli Złoty Roger poleciał na Zumę[2], gdzie tam zamieszkał. Został padawanem Zedda Rony, gdzie nauczył on go władać mieczem świetlnym. Szkolenie trwało 40 lat. Jego miecz miał kryształ Katakumb, więc w trakcie szkolenia jego klinga miała kolor fioletowy, ale już po nim stała się zmiennokolorowa. Wtedy zaczął nauczać Quasimodo, a 20 lat później Zedda Ronę Jr-a.

Rogerposzkoleniu

Roger po szkoleniu

Przejście na Ciemną Stronę Mocy

W roku 1850 BBY Złoty Roger został zaciągnięty przez Dartha Jumanjiego na ciemną stronę Mocy. Roger był łatwym celem dla zła, bo był bardzo zrozpaczony śmiercią Zedda(nie Juniora!!!). Spaczenie jego umysłu trwało zaledwie 1 rok. Po właśnie wspomnianym roku dostał misję zniszczenia byłego ucznia. Prawie by mu się udało, gdyby nie to, że Quasimodo go zepchnął do lawy. Roger był bardzo zniszczony i musiał zostać okuty straszliwą zbroją. Zyskał wtedy przydomek Darth Rave[3]. Kolejną misją było zaprzepaszczenie urodzajności Zymuranu. Jednak to mu się udało, ale Krotossi żyjący tam przenieśli się na Krotosję.

Darthrave

Jako Darth Rave

W Zakonie Mocy

Po obaleniu rządów Jumanjiego w 1815 BBY i odbudowaniu przez Chaosa Roger wstąpił do Zakonu Mocy. Tam poznał Yuzzumę Blacka, przyszłego twórcę Zero i Strażników. Jego pierwszą misją w Zakonie było odbudowanie ruin reploidzkiej świątynii Wazzum. I tak zrobił. Po wielu misjach był uważany za Legendarnego Reploida. Niestety, w roku 1797 BBY z powodu wad technicznych musiał wynieść się z Zakonu.

Zakon Złotego Słońca

W roku 1795 BBY Reploid ten odnalazł bardzo zniszczony stadion ze złota. Był tam stary człowiek o imieniu Muktimbo von Brinkelinth. Powiedział Rogerowi o tym, że Zakon Złotego Słońca liczy już 15 000 lat, i jest o krok od zapomnienia. Roger postanowił odbudować złoty stadion. Wkrótce jego dziełem zachwycili się wszyscy w Galaktyce. Jednak w roku 1770 BBY spotkała go sromotna klęska. Zasilające go szmaragdy starły się i tak Roger umarł.

Roger smierc

Śmierć Rogera

Po wskrzeszeniu

Jak go wskrzeszono

Po 1350 latach Yuzzuma Black[4] odnalazł zwłoki Rogera i załadował szmaragd do jego gniazda. Roger ożył, a na rękach wyrosły mu złote pióra.

Powrót do Zakonu Złotego Słońca

Roger w roku 410 BBY powrócił do Zakonu Złotego Słońca. Jego misją było zniszczenie okrętu zwanego Czarnym Pyłem. Na początku dysponował jedynie małym statkiem-"Kruczkiem". Jednak 50 lat później dysponował już całą flotą złożoną z: 50 "Kruczków", 100 T-wingów(prototypów X winga) i 5 "Armageddonów". Dopiero wtedy zniszczył Czarny Pył.

Ponowna śmierć

W roku 350 BBY Roger miał na Hoth misję zabicia Futroleńca, lodowego potwora. Jednak Futroleniec okazał się silniejszy i znokautował Rogera, a po tym przywiązał go do wielkiego sopla. Roger zamarzł, a odmarzł dopiero w roku 272 BBY. Dwa lata później dane mu było na pustynnej planecie Dostafar walczyć z Zerem. Jednak Zero go pokonał, a ostatnimi słowami Rogera były:

Nie... Pokonasz... Mojej... Duszy... Nie, proszę... NIEEEEEE!!!!!!! .... .... .... Weź moje złote pióra...

I po tych słowach padł. Z jego brzucha wyleciała dusza Zanuranina, która bardzo zniszczyła Zera, lecz po paru minutach ulotniła się.

Ciekawostki

  • Przez 500 lat po jego pierwszej śmierci słuch o nim zaginął.
  • Roger jest jedynym po Zerze i Kameleońskim Mieczniku Reploidem, który ma coś zmiennokolorowego (Roger-miecz, Zero-zbroja, KM-całe ciało do otoczenia, a miecz mógł być moro, srebrny i czerwony).
  • Roger zna melodię, która była grana na Zumie w Senacie Zumiańskim. A była ona pierwszy raz zagrana w 35 000 BBY, choć Roger myślał, że grają ją dopiero od 1900 BBY.
  • Jest jedynym Reploidem, który nie zna replodzkiego.
  1. Jedna z opcji dla tajemniczego gościa w cieniu
  2. przyszła kolonia Reploidów
  3. Nie mylić z Darthem Revanem lub Ravenem!
  4. A czemu tak długo to trwało? Bo Black był zamrożony!