FANDOM

Autorstwa Fargothena
Koordynaty
Może Miffy nie jest najzgrabniejsza, ale daje radę.
— Seth o swoim frachtowcu

XS-100 Modified Interceptor Freighter pieszczotliwie nazywany przez swojego właściciela Miffy, to zmodyfikowany frachtowiec stworzony na podstawie planów oryginalnego frachtowca XS zbudowany w 33 BBY.

Historia

Stworzenie oraz pierwsze podróże

W 35 BBY Corellian Engineering Corporation, ze względu na niesamowity popyt związany z frachtowcami XS za czasów Zimnej Wojny, chcieli oni zrekonstruować ów pojazd, robiąc kilka sporych modyfikacji. Owy statek miał być większy, miał mieć jednopojazdowy hangar, do którego pojazd mógł być umieszczony od spodu, zamieszczono na nim więcej uzbrojenia niż przedtem, oraz wykonano sporo innych modyfikacji. W 33 BBY udało się zbudować pierwszy prototyp. Jak CEC przewidywało, pierwszy prototyp okazał się niesamowicie dobrym pojazdem, będąc zwrotnym, szybkim i wytrzymałym. Mimo tego, skonstruowano tylko cztery inne takie pojazdy, gdyż ich budowa była niesamowicie kosztowna i czasochłonna. Wszystkie z tych pojazdów zostały zakupione przez Galaktyczną Republikę, lecz w 22 BBY, po swoim pierwszym konflikcie, wszystkie oprócz pierwszego prototypu zostały zniszczone a XS-100 został zezłomowany.

Złomowisko

Przez następny rok XS był złomem na Lotho Minor. W końcu, został podpatrzony przez pewnego Duga, który go stamtąd zabrał na naprawy. Na Malastare, Dug przeprowadził odpowiednie naprawy w swoim hangarze, gdzie również pracował przy przeróżnych ścigaczach oraz innych pojazdach. Po ukończeniu napraw w 18 BBY oraz kilku modyfikacji, mn. zwiększeniu pojemności ładowni, Dug zachował dla siebie ów statek, w nadziei na późniejsze sprzedanie go za zwiększoną cenę. Dug był właścicielem XS przez następne 9 lat, aż do 8 BBY...

Nowy Właściciel

W 8 BBY, Dug jak zwykle po ciężkim dniu w robocie udał się do kantyny, gdzie zaproponowano mu grę w Dejarik, na co się zgodził. Stawką był XS, lub wrogi gracz będzie zmuszony do zostania niewolnikiem. Po długiej i zaciętej rozgrywce, ostatecznie XS wylądował w rękach przeciwnika. Ów właściciel od razu zakochał się w nowym frachtowcu, i nazwał go Miffy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki