FANDOM

autorstwa PieskkuPL
Koordynaty.png
Nad tym artykułem pracuje PieskkuPL. W celu zapobiegnięcia wojnom edycyjnym, proszę o nieedytowanie tego artykułu póki nie usunę tego komunikatu.
To najlepszy, najszybszy i najzwrotniejszy brzydal jakiego ta galaktyka widziała.
— Seth o X-Ceptorze

X-Ceptor V-Core VII to jeden z najlepszych, jeśli nie najlepszy, brzydal jaki powstał. W porównaniu do swoich gorszych pobratymców, X-Ceptor zachował zalety obu swoich "rodziców", mając prędkość oraz zwrotność TIE Interceptora zmieszaną z hipernapędem, arsenałem oraz wytrzymałością X-Winga.

Historia

Kreacja

X-Ceptor został stworzony w 0 BBY, po tym jak CISA odłączyło się od większej firmy, w celach tworzenia tanich pojazdów które są nie tylko tanie, ale też efektowne, szybkie i zwrotne, co większa firma uważała za marnotractwo pieniędzy. W końcu, X-Ceptor V-Core VII został stworzony, po 6 innych prototypach, które były albo niewystarczająco wytrzymałe, lub mało zwrotne, lub nawet wcale nie uniosły się z ziemi. Około miesiąc po pierwszym locie testowym, wpadł on w ręce Szmuglera, który wykonał kilkanaście drobnych poprawek oraz ulepszeń, aby dopasować ów statek do swoich zapotrzebowań. Od tamtej pory ów statek służył mu podczas przeróżnych bitw kosmicznych.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki