FANDOM

Wwrcahwowhwa (nazywany Wrachem)to Wookie,należący do Kashyyyńskiej Republiki Wookie.Urodził się w 33 BBY,zginął natomiast w 2 ABY.Posługiwał się kuszą blasterową.

Narodziny i początki życia [ 33 BBY-30 BBY ]

Wwrcahwowhwa urodził się na Kashyyyk,w 33 BBY,w wiosce Wyorgg.Jego ojcem był Kalla,sławny inżynier Rasy Wookiee.Ze względu na pracę ojca,Wwrcahwowhwa interesował się wieloma maszynami.Wystartował on w turnieju młodych inżynierów,który wygrał.Gdy wrócił do domu z nagrodą,chcąc pochwalić się ojcowi wszedł do wnętrza pnia,w którym mieszkał on,jego ojciec i nieznana mu matka.Jednak Kallego nie było.Młody Wookiee zastał tylko tłumacza ich rodziny-63-BCA.Droid protokolarny powiedział Wwrcahwowhwacie,że jego ojciec wyjechał do innej wioski,aby pomóc tamtejszym Wookiee w naprawianiu ich systemu wodnego.Młody Wookiee nie martwił się,słysząc słowa 63-BCA.Jednak jego ojciec nie wracał przez parę lat.Wwrcahwowhwa samotnie spędził rok,czekając na ojca.Mijały lata.Młodzieniec zmienił się całkowicie.Nie bawił się z resztą młodych Wookiee,właściwie nie wychodził nawet z domu.Droid przynosił mu pożywienie.W 30 BBY wioskę Wyorgg napadła Trandoszańska grupa Łowców Nagród.Wyposażeni w bardziej zaawansowaną technologię,Gadopodobne stworzenia miały przewagę nad Wookiee.Wwrcahwowhwa,patrząc na cierpienie porywanych Wookiee,postanowił coś zrobić.Wziął kuszę blasterową ojca i zaczął bronić wioski.Trandoshanie,choć lepiej wyposażeni zaczęli uciekać.Jednak większość z nich nie uniknęła szybkiego cięcia Młodego Wookiee.Ocalała czwórka uciekła z planety.Wwrcahwowhwa stał się bohaterem i patronem wioski Wyorgg,oraz wzorem dla młodszych pokoleń.

Wojna przeciw Wookie z Muaargy [ 27 BBY-24 BBY

Pomoc Republice [ 22 BBY-20BBY ]

Rozkaz 66 [ 19 BBY ]

Inwazja na Kashyyyk [ 16 BBY-15 BBY ]

Bitwa na Muaardze i śmierć [ 8 BBY-2 ABY ]

Ciekawostki

11 BBY,10 BBY i 9 BBY

Więcej z Fandomu

Losowa wiki