FANDOM

autorstwa Komandor Fly

Wojna Tarkińska to konflikt rozgrywający się w latach 29 ABY - 33 ABY.

Historia

Przyczyny

Wojna

Generał Tarkin zaatakował Dantooine. Generał zniszczył lub wypędził całą rebelię. Verfer starł się w walce z samym Tarkinem. W republice dowiedział sie, ze Anaron Tarkin to morderca jego rodziców. Na Carvasterze część żołnierzy podniosło bunt przeciwko Republice. Verfer przyjął ofertę Republiki i zaczął dla nich pracować. Jedi odbili Dantooine. Tarkin podbił kolejne planety. Część Planet się poddało. Związek zaatakował kolejne sektory. Rozpoczęła sie wojna trudna dla Republiki. Verfer poprowadził swoją wlasna kompanie i przeprowadził wiele dywersji.

Bitwa o Angarmos

Wojna podjazdowa

Kontraatak

Nagle Republikańskie kresy zostały zaatakowane przez nieznanego wroga. Clawdite'owie podszywqli sie pod członków zarządu sektoru Kenx. Ataki doprowadziły do skutecznego podboju Rubieży. Okazało sie ze za atakami stoi Tarkin (będący cyborgiem). Związek Zdradziecki podbił Karude. Verfer został pojmany, gdyż przebywał na tej planecie. Flyer go uwolnił i razem uciekli. Flotą Tarkina została rozgromiona przez Exera. Anaron zebrał Krresów i przeprowadzał naloty dywanowe na bazy wypadowe Republiki. W czasie jednego z ataków przyjaciel Verfera- Johan Hanson zginął z ręki Generała. Iroly Herbor zrobił obławę na Tarkina. Związek Zdradzieckiego udzielił wsparcia flocie Krresów. Klan bankowy nie udzielił wsparcia Anaronowi. Armia Zdradzieckoconów zaatakowała Dantooine, które miało być punktem wypadowym do ataku na Muunilinst. Jay Makresun zatrzymał atak wroga. Verfer uczestniczył w Defensywie. Lberty wszedł na statek flagowy. Tam wraz z Ultranem shakowali kody Związku. Bitwa została wygrana przez Republikę. Ultran, Verfer i Flyer przybyli do głównej bazy Tarkina. Tam Tarkin, Ultran i Flyer zginęli.

Skutki

Po śmierci Tarkina Zolanie i Krresi zaczęli walczyć o dominację nad resztą Galaktyki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki