FANDOM

autorstwa Komandor Fly
Anakin dodopracowania.png
Życie wydaje się prostsze, kiedy coś naprawiasz.
Ta strona wymaga dopracowania.
Podczas dokonywania edycji należy skonsultować wytyczne dotyczące formatu artykułu. Można usunąć ten komunikat, gdy artykuł będzie dostosowany do standardów tej wiki.
Wielka wojna to piąte opowiadanie Imperium.

Treść

Rozdział I

61 ABY. Stacja Terentacht.

- Found, Faxar. Ostatnie wydarzenia doprowadziły nas do skrajności. Centax został obroniony, Terentacht zdewastowana, a Scream zdradził. Cała ofensywa legła w gruzach. Musimy przypuścić kontraatak i to zmasowany. W tym czasie musimy odnowić stację Terentacht. - monologował Kyler Kaas. - Rzecz jasna Republika szybko zaatakuje stację. Trzeba upchnąć ją tak by nie mieli pretekstu do ataku.

- Może otoczyć ją potężną armadą? - spytał Faxar

- Nie. Oddajmy ją Neutralnej Konfederacji Defenfame'a Bailiva. - zaproponowała Iarakna Dack

- Niezły pomysł. Republika nie zaatakuje neutralników. - stwierdził Kylen

Knockdown spojrzał się na Dack jak zwykle. To znaczy pomyślał, że Iarakna mu się podoba. W sumie Knockdown zawsze tak myślał.

- Twój pomysł jest logiczny. - wyraził swoją opinię Watek.

- Jest tu jedna luka. Neutralniacy nie przyjmą stacji bez powodu. - wyraził się sceptycznie Kyler. Potem uśmiechnął się pod nosem. Był już w swoich myślach o trzy kroki przed resztą. - Ale potajemną drogą każdy przyjmie podarki.

Plan Atronu się udał. Bailiv przyjął stację i obiecał jej niedemilitaryzować. Ostatecznie stała się "drugą stacją Koło".

Rozdział II

Olen ma pilnować transportu nowej super-broni. Do eskorty dołącza do Kanan Bridger. Nagle zostają zaatakowani przez Dartha Ninję, Azoha. Azoh i Darth Ninja atakują Kanana, a żołnierze Atronu atakują Olena i resztę eskorty. Azoh zostaje zabity przez Bridgera. Kanan ginie z ręki Ninji. Olen strzela do Dartha i ciężko go rani. Następnie Sith zostaje dobity. Atron ucieka z ładunkiem.

Rozdział III

W tym czasie Stass allie i Even piell wyruszają na Terentacht. Nagle spotykają Screama. Stass próbowała zabić Scream ponieważ ten zabił Cliva (ktory był jej chłopakiem). Even sie wściekł ze go zdradziła wiec zabił Stass. Scream tymczasem uciekł i spotkał Founda. Droid zaczął go gonić i oskarżać o zdradę. Scream wskoczył na jakis statek i włączył losowy kurs w nadprzestrzeń. Rozbija sie na planecie Giełda.

Rozdział IV

Miejsce Kanana Bridgera w Radzie Jedi zajął Darth Yen. Tymczasem Republika wysłała Darth Korra,Ezrę Bridgera, Revanera Shana na Orto Plutonię. Mieli wynegocjować z Azem żeby odłączył się od Atronu. Tymczasem Grievous, Darth Venom uzbroili plutonianów w najnowszą broń. Republika została została zaatakowana przez Plutonianów. Grievous walczy z Korrrem i Ezrą. Revaner walczy z Darthem Venomem. Shan zostaje zarażony jakimś symbiotem. grievous powala Korra i zabija Ezrę. Revaner rani cyborga. Republika ucieka tracąc wielu żołnierzy.

Rozdział V

Tymczasem Porucznik Górnicki ucieka z super bronią na Corton. Nagle atakuje go Mustafar. Republikanin zostaje otoczony przez żołnierzy Atronu. Nagle agent Kyle pomaga generałowi. Kyle toczy pojedynek z Darthem Latakiem. Kyle wygrywa . Olen zabija porucznika Atronu. Darth Thaynenn ucieka z super bronią.

Rozdział VI

Mechatronus zakłada mroczną radę Atrońskich Sithów. Kylen i Watek tworzą Nanotransformujące sie myśliwce. Firma UltimoMechaRobot zaczyna wspierać Atron.

Rozdział VII

Revrer Shan, Marek Skywalker, Vaher i Yoder bronią sektoru Ossysun. Dowódca Atronu to Watek i Kylen. Jedi nie radzą sobie z Nanotransformujacymi-się-myśliwcami. Vaher w trakcie obrony zostaje zestrzelony. Kellus nie chce zabijać Jedi, jednak Kylen dobija rannego. Republika traci sporo myśliwców. Yoder nie wycofuje sie przez co cała eskadra ginie. Shan umieszcza Dron-bomby niedaleko floty wroga. Marek Mocą transformuje myśliwce wroga w jedna wielka kłodę z transformium. Harwbrindger strzela w transformium. Prawie cała flota zostaje zniszczona. Lasaci abordażują statek Atronu. Kellus mówi Lasatom że nie chce ich zabijać. Mimo to Lasaci chcą zabić Kellusa, jednak Vaher, który przeżył, wstawia sie za Żołnierzem Atronu.

Rozdział VIII

W tym samym czasie nad Kamino Atron wysłał flotę uderzeniową pod dowództwem Founda. Na mostku rozmawiali Found i Faxar.

- Jak atakujemy? - spytał się Faxar. Miał w duchu nadzieję, że wreszcie się do niego Found odezwie. Od czasu klęsk w poprzednim roku robot "strzelił focha" i się nie odzywał przy Faxarze.

- Wyślij transportowce i poświęć je by obronić flagowy statek. Potem wycofaj oddziały jak ci rozkażę, ale to ma być powolny odwrót. Resztę będę ci podawał na bieżąco. - podał swój plan Found.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki