FANDOM

Autorstwa Fargothena
Koordynaty

Vul Alset jest Skakoańskim inżynierem oraz uczonym. Projektował on przeróżne bronie, gadżety oraz pojazdy.

Biografia

Skako

Vul urodził się w sławnej rodzinie inżynierów. Od urodzenia majstrował oraz budował. W wieku 6 lat zbudował droida, a w wieku 11 swój pierwszy pojazd. Jego ojciec był z niego bardzo dumny, lecz jemu to nie wystarczyło. W 38 BBY kupił a potem przerobił pancerz ciśnieniowy, po czym uciekł z planety, w nadziei na nauczenie się czegoś nowego.

Pierwszy kontakt z CIS

W 37 BBY został zaatakowany przez piratów, któzy go ciężko zranili. Udało mu się uciec na pobliską planetę, gdzie znalazła go Asajj. Przyniosła go do droida-medyka, który go uleczył. Niestety, nie obyło się bez strat i Vul miał cybernetyczne implanty w miejscu płuc, prawej nogi, obu oczu oraz połowy twarzy. Dzięki temu, nie musiał nosić zbroi ciśnieniowej, a zamiast niej nosił pancerz z phrik. Od tamtej pory, współpracował z CIS, w zamian za spokój oraz własną pracownię.

Współpraca

Vul okazał się jednym z najlepszych inżynierów CIS. Był on niesamowicie zainteresowany broniami jonowymi, dlatego też zaczął eksperymentować nad okrętem, który potrafiłby wysyłać wiązki jonowe, które miały wyłączyć elektronikę oraz komunikacje w wrogim okręcie. Po kilkunastu próbach, udało mu się stworzyć prototyp działa jonowego dwustronnego. Był on też kreatorem blasterów wiązek elektrycznych oraz pancerza bojowego TS-V2.

Powstanie Imperium

Po powstaniu Imperium Vul postanowił nie współpracować z nimi, lecz pozostać w ukryciu o pracować nad swoimi projektami. Po pewnym czasie słuch po nim kompletnie zaginął. Wielu spekulowało, iż Vul został schwytany oraz zmuszony do opracowywania nowych pomysłów dla Imperium.

Wyposażenie

Vul zawsze nosił na sobie swój pancerz zrobiony z niesamowicie wytrzymałego materiału, phriku wzmacnianego durastalą. W walce korzystał z pistoletu blasterowego VA-2, który sam stworzył. Miał on kilka funkcji mn. Strzał jonowy, wyłączający elektryczne urządzenia, ogłuszacz i standardowe strzały blasterowe. Jego bronią białą był kostur zrobiony z cortosis, który potrafił wytwarzać barierę energetyczną oraz mógł strzelać kulami skoncentrowanej elektryczności oraz miał funkcje odpychania, podobnego do odepchnięcia mocą.

Ciekawostki

Nazwisko Vula, Alset, to Tesla od tyłu. Autor użył nazwiska Tesla, gdyż większość kreacji Skakoanina bazuje na elektryce.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki