FANDOM

Vos Wars - seria krótkich opowiadań, autorstwa Maciej Vos, który można znaleźć na Ninarunie. Fabuła osadzona jest w 172 ABY, kilkadziesiąt lat po upadku Dartha Krayta.

Fabuła

Rok 172 po Bitwie o Yavin. Galaktyka zostaje podzielona na 4 wielkie państwa - Imperium Kiffu i Kiffex, Państwo Mandalorian, Kalamariańskie Imperium oraz dominująca Galaktyczna Republika. Gubernatorstwo Republikańskie Shili, które przeradza się w separatystyczne państwo autonomiczne i atakuje Imperium Kiffu i Kiffex, gdzie umiera Imperator Korto Vos. Do czasu, kiedy jego wnuk, Ruser nie osiągnie pełnoletności, tron otrzymuje Regent wytoczony w wyborach dworskich. Ale jednak nikt nie wie, a może nie chce wiedzieć, kto tym wszystkim steruje....

Spis odcinków

Autor o serialu

Jakiś czas temu, redakcja gazety Twoje Imperium miała przyjemność przeprowadzić z Vosem krótki wywiad:

Ogółem serial pokazuje Wojnę Galaktyczną, poprzez pryzmat problemów wewnętrznych Imperium Kiffu i Kiffex, które mimo stabilnej armii i gospodarki, ma problemy natury politycznej (korupcja itp.), a przede wszystkim - przez wszechwładne służby specjalne.

Odbiór

Serial został pozytywnie odebrany przez społeczność Nirauanu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki