FANDOM

Erane(czeska)

Voolvif Monn później znany jako Lord Monn to Shistavaneński Mistrz Jedi, a potem Lord Sithów. Jest on dowódcą Akolitów oraz zasiaduje w Radzie Sithów.

Biografia

Zakon

Krótko po urodzeniu, młody Monn został zabrany do Zakonu na szkolenie. Świetnie się sprawował, a w ok. 37 BBY został padawanem. Po kilku latach, w bliżej nieokreślonym roku, został rycerzem Jedi.

Wojny Klonów

W 22 BBY został awansowany na Mistrza, oraz został generałem Jedi. Prowadził klony w wielu bitwach, mn. Bitwie o Muunilinst. W 19 BBY, uczestniczył w bitwie o Świątynie, podczas której przeszedł na ciemną stronę za namową Vadera.

Konklawe

W 18 BBY, razem z Darthem Vaderem oraz Macem Windu, postanowili zrobić pułapkę na pozostałych przy życiu Jedi. Po wysłaniu holowiadomości do kilkunastu jedi, wielu z nich pojechało na Ossus, w tym Shaak Ti oraz jej uczennica Maris i Barriss Offee. Po schwytaniu jedi, dano im propozycję dołączenia. Maris zgodziła się pierwsza, a zaraz za nią Shaak ti oraz Barriss. Voolvif, za niesamowity pomysł oraz za współpracę, został dowódcą Akolitów.

Osobowość

Monn zawsze był samotnikiem. Za czasów Republiki, rzadko rozmawiał z innymi i starał się trzymać jak najdalej od wszystkich. Po przejściu na ciemną stronę, stał się o wiele bardziej rozgadany oraz brutalny i czasami sadystyczny. Uwielbiał torturować innych, co jego nowa uczennica Offee, odziedziczyła podczas trenowania pod jego okiem. Również, po zostaniu Sithem, jego styl walki się zmienił, gdyż zaczął korzystać z dwóch mieczy, korzystając z stylu walki Jar'Kai.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki