FANDOM

autorstwa Neuro 121
Ten artykuł dotyczy okresu przedrepublikańskiego

Koordynaty.png
Nad tym artykułem pracuje Neuro 121. W celu zapobiegnięcia wojnom edycyjnym, proszę o nieedytowanie tego artykułu póki nie usunę tego komunikatu.
 Vintui Skywalker był Je'daii i wielkim wojownikiem.

Jego matką była Bendra Skywalker.

Historia

Młodość

Urodził się w wiosce Wiosce Misffer już wtedy wykazywał wrażliwość na Moc gdy nawet nie ukończył piątego roku życia został wymieniony przez Swoją matkę na Broń Białą.

Szkolenie

W 38,790 BBY zaczął szkolenie u Bane'a Verra który nauczył go wielu technik mocy i przekazał mu naprawdę cenną wiedzę. Jego szkolenie trwało do roku 38,782 w tym też roku wybuchła wojna z Zakonem Krwi.

Wojna z Zakonem Krwi

W roku 38,782 wybuchła wojna z Zakonem Krwi w której zginęło wielu Je'daii jak i członków Zakonu Krwi.

Bitwa o Dżunglę Nerrrospi

W 38.782 roku przed Bitwą o Yavin została stoczona Bitwa o Nerrrospi w której zginął jego Mistrz Bane Verr.

Pojedynek z Wielki Mistrzem Zakonu Krwi

W bliżej nieokreślonym czasie Wojny z Zakonem Krwi Vintui starł się z Swoim Największym Wrogiem na początku walczyli na Moc później na Broń Białą w szermierce wygrał Vintui, i prawie dobił przeciwnika ale on zdołał uciec z Pola Walki .

Dalsza faza wojny

W dalszej fazie wojny wielokrotnie walczył z Cosem Anaronem a w jednym pojedynku stracił rękę.

Szturm na Świątynie Krwi

Vintui Uczestniczył również w Bitwie na Świątynię Krwi w którym zabij 50 Wojowników Krwi a sam poległ z ręki Morela Kashiby. Morela później zabił jego Padawan i tym samym zakończył wojnę.

Post Mortem

-Kim jesteś?

-Jestem Vintui Skywalker. Jestem twoim dalekim przodkiem.

-Anakin Skywalker i Vintui

Po latach bo w 185 ABY objawił się Cade'owi Skywalkerowi i powiedział mu żeby szukał Pierwszej Świątyni Jedi.

Fakty Out-Universe

Fakty In-Universe

Więcej z Fandomu

Losowa wiki