FANDOM

Autorstwa Komandora Fly
Transformacja to jedno z opowiadań z serii Imperium.

Treść

Found chce ulepszyć swe Transformery. Mechatronus informuje Founda o ataku na Techanakar, który ma sie wydarzyć. Arachnid atakuje statek transportowy Republiki. Jedi wyruszają z pomocą Republice. Knockdown i Kylen atakują oddziały wsparcia Jedi i opóźniają ich przybycie. Mechatronus i Az atakują Hoth. Marek Skywalker toczy walkę z Sithem. W trakcie starcia wpadają do jaskini. Arachnid przybywa na Hoth i bombarduje wojska Republiki. Nie udało się Foundowi wykryć Mechatronusa. Arachind postanawia zbombardować planetę. Found wypowiada jej posłuszeństwo i ją rozbraja. Mechatronus walczy z Markiem. Nagle rozpoczyna się trzęsienie ziemi. Sith ucieka. Marek wraca na swój statek. Knockdown i Kylen uciekają po zniszczeniu dużych oddziałów Republiki. Plutonianie podbijają Hoth. Jedi uciekają.

...

Mustafar, Marek, Henryk zastawiają pułapkę na flotę wroga. Marek wraz Eskadrą atakuje eskadry wroga. Mechatronus rusza do swojego myśliwca. Nagle Marek rozbija swój myśliwiec w hangarze wroga. Kyle zaminował reaktor. Już chce detonować statek, gdy atakuje go ... Darth Ameryka. Agenci walczą ze sobą. Terrordaktyl kradnie Foundowi transformodulator. Statek zaczyna wybuchać. Terror ucieka jednym ze statków Atronu. Nagle OT porywa go. Siles skanuje transformodulator. Republika odbija Terrora. Found zabiera Modylator.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki