FANDOM

Teophillio DaBackermaan, przez znajomych zwany Teo. Był rycerzem Jedi żyjącym osiemset lat przed Bitwą o Yavin. Podczas Kampanii aquillańskiej zdecydował się opuścić Zakon, co było skutkiem konfliktu moralnego.

Narodziny i wczesne życie

Teo urodził się na malowniczej planecie Naboo, gdzie mieszkał wraz z rodziną do dwunastego roku życia. Na parę tygodni przed trzynastymi urodzinami przebywający na jego rodzinnej planecie rycerz Jedi odkrył w nim wysoką wrażliwość na moc. Mimo swojego zaawansowanego - jak na rozpoczęcie szkolenia - wieku, został zabrany do Świątyni Jedi. Rada udzieliła pozwolenia na rozpoczęcie przez niego nauk w Świątyni.

Dorosłość

Jako że szkolenie rozpoczął dopiero w trzynastym roku życia nie był w stanie w pełni pozbyć się moralności, którą nabył podczas wcześniejszego życia. Wchodził w częste konflikty z współbraćmi, a sytuacje dodatkowo zaogniał fakt, iż nie zgadzał się on z aktualnym systemem rządzącym Republiką. Punktem zwrotnym w jego życiu była Kampania aquillańska, podczas której zdecydował się opuścić Zakon.

Przypisy

Kampania(opowiadanie)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki