FANDOM

Tanda był zamożnym Huttem, przedsiębiorcą i dyrektorem portu kosmicznego na planecie Nal Hutta. Urodził się około 400 BBY.
VagoHutt

Młody Tanda

Słynął z geniuszu strategicznego co wykazał podczas Wojen Klonów kiedy to stanął po stronie Jedi i dowodził okrętem Zwiastun świtu. Jego starszy brat nosił imię Flugor.

Historia

Młodość

Tanda urodził się w wyjątkowo zamożnej rodzinie Huttów na planecie Vodran. Pochodził z, swego czasu, potężnego kajidica Faljozic. Urodził się najprawdopodobniej w 2000 roku przed bitwą o Yavin. Ojcem był wpływowy właściciel stoczni, matka zaś była dyplomatką i przedsiębiorcą. Od najmłodszych lat Tanda przejawiał wyjątkowy geniusz logistyczny. Kiedy to Tanda kończył rok dwusety ojciec podarował mu zmodyfikowaną, średniej wielkości korwetę. Tanda wykorzystał ją do ćwiczeń startegicznych i rozkwitu swego biznesu. W wieku dwustu dziesięciu lat założył Spółkę Magnetion.

Kariera

Dzięki rozwojowi firmy i znacznemu przypływowi kredytów, Tanda wkrótce zakupił flotę korwet transportowych dzięki którym swobodnie transportował produkty swojej firmy. Zajmował coraz to ważniejszą pozycje dzięki dodatkowym dochodom z nielegalnego handlu bronią zaś produkt do statków sprzedawał jawnie. Interes rozwijał się szybko i bezproblemowo. Wkrótce włożył fundusze w budowę stacji kosmicznej orbitującej nad księżycem Nar Shaddaa. Był to dom, wielka fabryka i biuro jednocześnie. Pewnego dnia, nocą przybył transport mający odebrać broń. Kiedy to Tanda wyszedł im na spotkanie wraz z zaufanymi ochroniarzami okazało się iż gwardia została przekupiona a na stację przybył konkurent Tandy - Rodianin Mefik Nych. Pojmał Tanda i wysadził jego stację wraz z milionami w sejfach i naładowanymi po brzegi korwetami. Tanda stracił wszystko. Wkrótce podczas pobytu w więzieniu został wyzwolony przez trandoshańskiego łowcę głów. Postanowił dowiedzieć się kto pomógł mu wydostać się z więźenia...

Śledztwo

W przygotowaniu...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki