FANDOM

Ten artykuł pochodzi z uniwersum Kamilverse

Tan Murio, zwany również jako Błyskawica Galaktyki. Jest synem Sami i Vindexa. Urodził się na Boa, jednak wychowywał na Coruscant. Wychowywał się w Świątyni Jedi. Jego mędrcem był Sunny. Tan jest pół-człowiekiem i pół-Sithem, ponieważ jego ojciec był jednym z nich.

Osobowość

Tan jest bardzo bystrym i inteligentnym człowiekiem. Jest pozytywnie nastawiony na wszystko i jego zdaniem nie ma takiego czegoś, jak "ciemna strona mocy". Uważa, że jest ona tak nazywana, bo ludzie, którzy jej używają patrzą na świat zupełnie inaczej niż inni.

Często pomaga innym, a przede wszystkim wtedy, kiedy będzie miał z tego jakąś korzyść.

We wszechświecie są trzy osoby, których nienawidzi. Są to jego rodzice i on sam, po tym, jak nie mógł powstrzymać swojej mocy i zabił swoją matkę. Rodziców nienawidzi za to, że go zostawili i nie powiedzieli mu tajemnicy jego pochodzenia. Nie da sobie wmówić, że wojna miała to wpływ.

Historia

Życie na Boa

Tan urodził się w 19 BBY. Jego rodzice byli normalnymi mieszkańcami i nie zwracali na siebie uwagi. Tan przyszedł na świat parę dni przed narodzinami Luke'a i Leii Skywalkerów. Parę dni po jego narodzinach jego rodzinną planetę zaatakowały statki Sithów. Tan został uratowany przez swoją matkę, która zabrała go na Curoscant. Zostawiła go przed Świątynią Jedi.

Życie na Coruscant

Pierwsze lata

Tan wychowywał się w Świątyni. Wraz z innymi młodymi adeptami był uczony przez Sabbę; jednego z niewielu Jedi, którzy podjęli wyzwanie w szkoleniu młodych uczniów na Jedi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki