FANDOM

Tammos Ven jest tajnym agentem wysłanym przez Rebelię by śledzić działania Najwyższego porządku. Uczył się w tej samej szkole przemytników co Han Solo, czyli u Astrona Veala .

Biografia

Jest on człowiekiem, który urodził się w 29 BBY na Blayris. Szkolił się od wieku 5 lat w szkole prowadzonej przez mistrza Astrona Veala. Poznał tam Hana Solo. Potem gdy Darth Telquies zabił jego mistrza, ten wpadł w furię i odkrył swoją moc Jedi i prawie zabił Telquiesa. Jedi został rok po tym wydarzeniu. W świątyni Jedi odkrył swoje zdolności konstruktorskie i zbudował 2 świetlne miecze o niebieskiej klindze, które mogą się zamieniać w blastery. Później dołączył do rebelii i został tajnym szpiegiem. Posiada własnego droida - DV-T6 i swój własny statek - The Silver Phoenix. Pewnego razu został wysłany na Tatooine (w płaszczu i kapturze, by nikt go nie rozpoznał) i tam w dobrze wszystkim znanej kantynie zaatakowali do szturmowcy wysłani przez nowy porządek. Dostrzegł ich Luke, który przyszedł wspominać dawne czasy i razem z Venem uciekli przed szturmowcami do Silver Phoenixa. Tammos przedstawił mu się i opowiedział mu o "Projekcie S-132".

w budowie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki