FANDOM

Autorstwa Mustafara29
Era-real(czeska)

Disambig-icon.png
Ten artykuł dotyczy jeden z dwóch większych wiki dotyczących polskiego fanonu Gwiezdnych wojen. Zobacz też: Bibliotekę Arkanii.

Star Wars Fanonpedia, założona jako Biblioteka Fanonu LEGO Star Wars 5 lipca 2015 roku, to jedna z polskich wiki o tematyce dotyczącej fanonu Gwiezdnych wojen znajdująca się na serwerze FANDOMU. Obecnie wiki posiada ponad 1500 artykułów w przestrzeni głównej, napisanych przez wciąż rozrastającą się społeczność fanonpedystów.

Ponieważ Fanonpedia akceptuje pisanie satyrycznych serii, wiele z jej artykułów zostało stworzonych jako parodie. Wiki posiada także liczne opowiadania, które poszerzają uniwersum sagi swoją humorystyczną fabułą.

Administratorzy

  • Mustafar29 ma na swoim koncie już 441 artykułów, a ich liczba ciągle się powiększa. Nieprzerwanie od 5 lipca 2015 roku posiada także uprawnienia biurokraty, a obecnie zajmuje się utrzymywaniem porządku na wiki oraz sprawami technicznymi.
  • Henio z Tesco był jednym z założycieli Star Wars Fanonpedii. Swoją pierwszą edycję wykonał 6 lipca 2015 roku, a dziś na swoim koncie ma już 315 artykułów. Posiadając uprawnienia administratora, odpowiedzialny jest za moderację Dyskusji i tablic.
  • Gial Ackbar, dawniej znany jako Bartek2338, obecny był na Fanonpedii od jej samego początku. Ma na swoim koncie już 152 artykułów. Obecnie posiada uprawnienia moderatora czatu. To do niego należy także opieka nad fanpage'em.

Dawny administrator wiki, który zrzekł się swoich uprawnień, TerrorDaktyl, nie edytuje Fanonpedii, jednak wciąż jest częstym bywalcem na jej Discordzie.

Linki zewnętrzne