FANDOM

Star Wars - Czerwony Rycerz – bardzo brutalna i krwawa gra z perspektywy trzeciej osoby opowiadająca o 
Mythosaur symbol.png

Godło Mandalorian - symbol spotykany w grze na transparentach, flagach, itp.

przygodach Czerwonego rycerza.

Fabuła

Erog Doolb, pracownik instytutu w Mieście chmur pewnego razu zastał rodzinę martwą, po długim dochodzeniu okazało się iż spowodowali to Mandalorianie. Erog postanowił że zamorduje każdego Mandalorianina który był zamieszany w tą aferę, pod pseudonimem Czerwony Rycerz.

Wrogowie

  • Mandalorianin Żołnierz - podstawowy wróg. Jest uzbrojony w pistolety, czasami w KM2480.
  • Mandalorianin Straży Tylnej - wygląda jak żołnierz ale ma zieloną zbroję. Jest uzbrojony w KM2480 i bardzo rzadko w Wyrzutnię Rakiet.
  • Mandalorianin Straży Podziemnej - wygląda jak żołnierz ale jest żółty i posiada plamy brudu na sobie. Jest uzbrojony w KM2480, i czasami w Kotwiczkowy karabin.
  • Mandalorianin Ochroniarz - ma wielką, obszerną zbroję z kolcami. Atakuje za pomocą karabinu wbudowanego w ramię.
  • Mandaloriański Pojazd Bojowy (Mandalorian Fighter) - wielki, niebiesko-biały statek który można zniszczyć tylko i wyłącznie Wyrzutnią Rakiet. Atakuje strzelając z działek i latając po niebie bardzo szybko. W grze pojawia się bardzo rzadko.
  • Buzzsaw Droid - droid bojowy B2 z piłami mechanicznymi na rękach który atakuje z bliska.
  • Szary Dwarf Spider Droid - szybko poruszający się wróg strzelający małymi samonaprowadzającymi pociskami gdy skończy się jego amunicja, ładuje wielki laser i wybucha.
  • Brązowy Dwarf Spider Droid - powoli poruszający się wróg strzelający laserem, gdy skończy się jego amunicja, atakuje "Z byka".
  • Niebieski Dwarf Spider Droid - powoli poruszający się wróg strzelający małymi pociskami w odstępie 2 sekund, gdy skończy się jego amunicja, wybucha. Różni się od swoich pobratymców antenką w innym miejscu.
  • Neo-Konkwiskador - bardzo utalentowany przeciwnik w niebieskiej zbroi, rzuca granaty, strzela z KM2480 i skacze.
  • Mandaloriański AT-ST - silny przeciwnik, wielka maszyna na dwóch nogach. Strzela czterema laserami i można go zniszczyć tylko wyrzutnią rakiet.
  • IG-88 - jest szybki, rzuca granaty, strzela z KM2480, skacze, unika ciosów i potrafi strzelać miotaczem ognia.
  • Łowca Nagród Geonosianin - lata w jednym miejscu i strzela z dwóch KM2480.
  • Łowca Nagród Trandoshianin - strzela z KM2480 i rzuca granatami.

Postacie poboczne

  • Grenade - droid bojowy B1 z uszkodzoną jednostką mózgową przez którą ma ochotę niszczyć wszystko i wszystkich, pomaga Erogowi w misji "Wybuchy dookoła". Obsługuje granatnik który wypuszcza lecące po paraboli granaty eksplodujące po 10 sekundach raniąc wroga.
  • Assault - droid bojowy B2 pomalowany na czerwono. Pomaga Erogowi w misji "Nieustający smród". Jego bronią są wbudowane w obie ręce wyrzutnie rakiet.
  • Klon - zwykły żołnierz klon, pomagają w wielu misjach, są uzbrojeni w KM2480.

Bronie

  • Nóż - najsłabsza broń, atakuje tylko z bliska.
  • Pistolet - dość słabawa broń, ma w magazynku 80 pocisków.
  • KM2480 - karabin na czerwone, małe podobne do kulek Paintballowych pociski. Ma w magazynku 20 pocisków.
  • Kusza jonowa - jest to blaster przerobiony na kuszę. Może wystrzelić tylko jedną strzałę przez co nie jest automatyczna gdyż po każdej strzale trzeba przeładować. Ma 10 pocisków w magazynku.
  • Dezaktywator Droidów - wygląda jak walkie-talkie. Trzeba nim rzucić w droida, po czym trzeba szybko wciskać lewy Alt póki pasek na dole ekranu się nie zapełni, po czym droid zginie. Nie działa na żadnego wroga poza droidami. Im maszyna większa tym większy pasek na dole ekranu.
  • Strzelba Rozpadu - wygląda jak flintówka, ale posiada cztery lufy które wysyłają promień powodujący całkowity zanik tkanek w miejscu postrzelenia, jest ładowany za pomocą wysysania życia wrogów.  Ma nieskończoną amunicję ale po 10 strzałach wyłącza się i trzeba wyssać wroga za pomocą przytrzymania PPM.
  • Wyrzutnia Rakiet - słabsza wersja Ładowańca. Ma 8 pocisków w magazynku.
  • Ładowaniec - gigantyczna wyrzutnia rakiet samonaprowadzających ziemia-powietrze-woda-próżnia które potrafią rozszarpać tytan. Ma 8 pocisków w magazynku.
  • Rdzawe Ostrze - potężny miecz przekazywany z pokolenia na pokolenie.

Misje

  1. Maskara w hotelu
  2. Nieoczekiwana ingerencja.
  3. Wybuchy Dookoła.
  4. Nasi włochaci przyjaciele.
  5. Nieustający smród.
  6. Pościg.
  7. Koros-Strohna.
  8. Prowokacja.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki