FANDOM

Autorstwa Silver635, Neuro 121
Koordynaty.png
Nad tym artykułem pracuje Silver635. W celu zapobiegnięcia wojnom edycyjnym, proszę o nieedytowanie tego artykułu póki nie usunę tego komunikatu.
Ssukal był wymagającym przeciwnikiem. Jego zasługą jest, że w obecnej chwili nie mam prawego oka tylko implant. Chociaż... jeśli się zastanowić to z jego bratem, Sssuklussem też miałem niemały kłopot podczas bitwy o Craiger.
— Jaden o Ssuklussie. [źródło]

Ssukluss (ur. 30 BBY, zm. 12 ABY) — był trandoshańskim generałem Imperium Systemowego a wcześniej dowódca sił Sojuszu Niezależnych Systemów. Miał brata o imieniu Ssukal, który tak samo jak on służył najpierw Sojuszowi a potem Imperium.

Biografia

Wczesne życie (30 BBY — 10 BBY)

Ssukluss urodził się w roku 30 BBY.

W służbie Sojuszu i Imperium (10 BBY — 12 ABY)

W wieku dwudziestu lat, Ssukluss rozpoczął służbę na rzecz Sojuszu Niezależnych Systemów. Gdy SNS przegrało konflikt tzw. Konflikt Onderoński a potem kolejną wojnę z Republiką Systemową, Ssukluss został zupełnie sam, cudem unikając aresztowań, które RS przeprowadzało na dowódcach sił Sojuszu po zwycięstwie.

Bitwa o Craiger i śmierć (12 ABY)

Ssukluss die.png

Śmierć Ssuklussa.

W czasie bitwy o Craiger dowodził okrętem Nok Nak. W początkowej fazie bitwy zszedł na ziemię. Dowodził droidami, podczas potyczki w forcie Unao, pierwszy raz w trakcie bitwy pojedynkował się z Jadenem Tano. Epicki pojedynek jednak zakończył się porażką Ssuklussa.

Relacje

Ssukal

Broń

W walce posługiwał się wibroostrzem i strzelbą SH-402.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki