FANDOM

Autorstwa Silvera635
Spare został przydzielony do mojego oddziału, który nazwałem imieniem przyjaciela mojego dowódcy – Breakout. Spare zdradził nas i całą Republikę, pozostając lojalnym wobec Sojuszu. Zginął na Teth podczas bitwy, którą sam rozpoczął.
— Jaden o Sparze. [źródło]

"Spare" – przydomek starszego szeregowego klonów, który służył w Armii Republiki Systemowej podczas okresu międzywojennego a potem pierwszej wojny systemowej. W roku 10 BBY zdradził Republikę i potajemne dołączył do Sojuszu Niezależnych Systemów. Zginął w tym samym roku na planecie Teth.

Biografia

Wczesne życie (20 BBY—15 BBY)

Spare urodził się w roku 20 BBY na planecie Kamino.

Wczesna kariera wojskowa (15 BBY—10 BBY)

W archiwach nie istnieją szczegółowe informacje na temat wczesnej kariery wojskowej Spare'a. Wiadomo tylko tyle, że w okresie międzywojennym zdobył rangę starszego szeregowego.

Pierwsza wojna systemowa (10 BBY)

W 10 BBY, został zdemaskowany i aresztowany przez sierżanta Tano i przewieziony na Onderon. Podczas lotu, Spare przejął kontrolę nad statkiem i rozbił go na planecie Teth. Tam dołączył do żołnierzy Sojuszu. Jednak oddział Breakout deptał mu po piętach. Między oddziałem Jadena a żołdakami SNS doszło do bitwy. Podczas walk zginął m. in. Spare.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki