FANDOM

Era-repEra-impEra-nrEra-foEra-ni
Snoke's Den (dawniej Mexallar) jest planetą w Nieznanych Regionach, której główną częścią jest miasto o tej samej nazwie. Planeta została odkryta przez kolonizatorów rasy Chevin. Po traktacie pokojowym z Jakku stała się stolicą Imperium Galaktycznego, a później Najwyższego Porządku.

Historia

Odkrycie

Snoke-den

Miasto na Mexallar później nazwane Snoke's Den

Około 500 BBY na planetę przybyli chevińscy kolonizatorzy eksplorujący tą nieznaną część galaktyki. Nadali jej nazwę Mexallar i z pomocą przenośnego routera Holonetu połączyli się z Vinsoth. Wkrótce na planetę przyleciało wiele Chevinów. Zaczęli budować osady i żeglować po morzach na Mexallar. Planeta sukcesywnie się rozwijała, na jej powierzchni zbudowano wielkie miasto, co nie zmieniło faktu, że na wschodniej części planety pozostały jedynie niewielkie wioski. W czasie Wojen Klonów, tak jak Vinsoth, należała do Konfederacji Niezależnych Systemów, a później do Imperium Galaktycznego.

Najwyższy Porządek

Fragmentacja Imperium

W 5 ABY po Traktacie Pokojowym z Jakku, Imperium Galaktyczne przeniosło się do Nieznanych Regionów. Po jakimś czasie wędrówki obrało jedyną dostatecznie rozwiniętą planetę w tej części galaktyki, czyli właśnie Mexallar. Planeta została okrzyknięta stolicą Imperium i szybko przeniosły się tam z różnych punktów Nieznanych Regionów armia i flota Imperium. Wybudowano pałac Najwyższego Przywódcy - Gilada Pellaeona i powiększono ówcześnie niewielkie garnizony Imperium. Tam też podpisano dokument fragmentacji na Imperium i Najwyższy Porządek. Imperium opuściło Mexallar w celu udania się do znanej galaktyki, zostawiając Porządkowi większość swojej armii i floty. Pałac Pellaeona został zajęty przez tajemniczą osobę zwaną Snoke. Okrzyknięty został on Najwyższym Wodzem w nowej juncie wojskowej. Zarówno planeta, jak i miasto zostały okrzyknięte Snoke's Den.

Klonnaglowek
Zobacz kolekcję grafik dotyczących
Snoke's Den.