FANDOM

Era-preEra-oldEra-repEra-urEra-impEra-nrEra-fo
Era-canonverse-dark

Mexallar, przez wywiad Nowej Republiki i Ruch Oporu nazywane Snoke's Den to planeta położona w północno-zachodniej części Nadsektoru Bastion, na pograniczu Nieznanych Regionów. Kwatera główna Najwyższego Porządku od jego powstania w 6 ABY, aż do Bitwy o Mexallar na początku roku 37 ABY.  Powierzchnię mroźnej planety pokrywają tajgi, tundry i lodowe pustynie, z bardziej umiarkowanym, lecz wciąż chłodnym klimatem na równiku, a większość życia koncentruje się w podziemnych jaskiniach, gdzie w bardziej sprzyjających, cieplejszych warunkach wyewoluowała inteligentna rasa Chevinów, oraz w zabudowaniach baz Najwyższego Porządku, w tym pełniąca rolę centrum dowodzenia Baza Vinsoth, na powierzchni planety znajdują się również kolonie górnicze, wydobywające surowce do podziemnych i orbitalnych fabryk i stoczni, także rzadkie kryształy kyber, których znaczna ilość znajduje się pod powierzchnią mroźnego świata. W chwili rozpoczęcia akcji Porządku jest jednym z ostatnich bastionów Najwyższego Porządku, a także najsilniejszą z pozostałych mu twierdz, zaś pod wschodnią półkulą planety, w pobliżu Bazy Vinsoth Supremacy kończy naprawy.