FANDOM

Ten artykuł dotyczy okresu Republiki GalaktycznejTen artykuł dotyczy okresu władzy Imperium GalaktycznegoTen artykuł dotyczy okresu Nowej RepublikiTen artykuł dotyczy okresu Najwyższego PorządkuTen artykuł dotyczy okresu Nowego Imperium

Snoke's Den (dawniej Mexallar) jest planetą w Nieznanych Regionach, której główną częścią jest miasto o tej samej nazwie. Planeta została odkryta przez kolonizatorów rasy Chevin. Po traktacie pokojowym z Jakku stała się stolicą Imperium Galaktycznego, a później Najwyższego Porządku.

Historia

Odkrycie

Snoke-den.jpg

Miasto na Mexallar później nazwane Snoke's Den

Około 500 BBY na planetę przybyli chevińscy kolonizatorzy eksplorujący tą nieznaną część galaktyki. Nadali jej nazwę Mexallar i z pomocą przenośnego routera Holonetu połączyli się z Vinsoth. Wkrótce na planetę przyleciało wiele Chevinów. Zaczęli budować osady i żeglować po morzach na Mexallar. Planeta sukcesywnie się rozwijała, na jej powierzchni zbudowano wielkie miasto, co nie zmieniło faktu, że na wschodniej części planety pozostały jedynie niewielkie wioski. W czasie Wojen Klonów, tak jak Vinsoth, należała do Konfederacji Niezależnych Systemów, a później do Imperium Galaktycznego.

Najwyższy Porządek

Fragmentacja Imperium

W 5 ABY po Traktacie Pokojowym z Jakku, Imperium Galaktyczne przeniosło się do Nieznanych Regionów. Po jakimś czasie wędrówki obrało jedyną dostatecznie rozwiniętą planetę w tej części galaktyki, czyli właśnie Mexallar. Planeta została okrzyknięta stolicą Imperium i szybko przeniosły się tam z różnych punktów Nieznanych Regionów armia i flota Imperium. Wybudowano pałac Najwyższego Przywódcy - Gilada Pellaeona i powiększono ówcześnie niewielkie garnizony Imperium. Tam też podpisano dokument fragmentacji na Imperium i Najwyższy Porządek. Imperium opuściło Mexallar w celu udania się do znanej galaktyki, zostawiając Porządkowi większość swojej armii i floty. Pałac Pellaeona został zajęty przez tajemniczą osobę zwaną Snoke. Okrzyknięty został on Najwyższym Wodzem w nowej juncie wojskowej. Zarówno planeta, jak i miasto zostały okrzyknięte Snoke's Den.

Klonnaglowek.png
Zobacz kolekcję grafik dotyczących
Snoke's Den.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki