FANDOM

Autorstwa Wojtiego2000
Era-urEra-imp
W jednej sekundzie mnie widzisz - w drugiej próbujesz uciec. W trzeciej, padasz na ziemi z przestrzeloną głową.
— motto Snajpera.

Snajper — żołnierz-klon oraz członek Wielkiej Armii Reoubliki. Był dowódcą oddziału klonów.

Biografia

Snajper został stworzony na Kamino, podobnie jak reszta swojego oddziału był uszkodzony. Od zawsze był cichy, nie mówił za dużo, ale za to był urodzonym przywódcą. Był lepszy od innych klonów w strzelaniu, nawet do szybkich, ruchomych celów ze względu na jego mózg który produkował zwiększone ilości niektórych substancji. W wyniku uszkodzeń posiadał o 2 razy wolniejszy system trawienny, co oznacza iż bardzo rzadko musiał się wypróżnić lub coś zjeść, przez co mógł stać w miejscu przez kilka dni. Zwiększona została także pojemność jego nerek. Po kilku misjach został nagrodzony awansem i możliwością stworzenia własnego oddziału. Wybrał on do tego innych klonów-odrzutków. Wkrótce wyznaczone mu zostało zadanie znalezienia i przyprowadzenia przed wymiar sprawiedliwości Czerwonego Rycerza, jednak widząc dobro w jego sercu zdecydował sie wraz z oddziałem "udawać" to że Rycerz wymyka im się ilekroć go spotykają.

Zbroja

Na ogół snajper posiada zbroję 1 fazy (odmówił noszenia zbroi 2 fazy, jako iż według niego zbyt rzucała się w oczy). Posiada kompletny ekwipunek ARC. Podczas misji na zimnych planetach używa stroju śnieżnego. Często przyczepia do zbroi różne gałązki, liście albo trawę by się kamuflować.