FANDOM

autorstwa Silver635
Skaa UmbragSkakoanin pochodzący z planety Skako. Był przywódcą odrodzonej Unii Technokratycznej, którą przyłączył do Sojuszu Niezależnych Systemów w 18 BBY. Był członkiem specjalnej rady, który odpowiadał za techniczne wsparcie wojsk Sojuszu. Po jego rozpadzie, Skaa dołączył do Imperium Systemowego za panowania imperatora Johena Hessa, dawnego ministra bezpieczeństwa wewnętrznego SNS.

Biografia

Przeszłość

Skaa Umbrag urodził się prawdopodobnie w 30 BBY na Skako. Według danych z archiwów, Umbrag był przez jakiś czas senatorem Republiki Systemowej. W 18 BBY zebrał resztki sił dawnej Unii Technokratycznej, która była organizacją członkowską Konfederacji Niezależnych Systemów i utworzył Odrodzoną Unię Technokratyczną, której został przywódcą i zyskał tytuł Wielkiego Konstruktora. W tym samym roku przyłączył swoją Unię do Sojuszu Niezależnych Systemów.

Porażka Sojuszu (3 ABY)

W 3 ABY, po naradzie na Drogus większość członków Rady Niezależnych Systemów przebywała na pokładzie "Hei'shah" i tam właśnie zginęła. Umbrag natomiast w towarzystwie Johena Hessa wybrał o wiele mniejszy statek i obaj separatyści uciekli z miejsca bitwy.

Poszukiwany (13 ABY)

W 13 ABY, Umbrag został uznany przez władze Republiki za niebezpieczeństwo. Rząd Systemów wysłał na poszukiwania Skaa cały 227 Batalion Piechoty. Jego celem było schwytanie Umbraga oraz sprowadzenie go na Onderon. Niestety łowy nie powiodły się, a władze odłożyły poszukiwania na później.

Dalsze losy

Jego dalsze losy są nieznane.

Źródła

Więcej z Fandomu

Losowa wiki