FANDOM

Koordynaty
Nad tym artykułem pracuje Papanoida. W celu zapobiegnięcia wojnom edycyjnym, proszę o nieedytowanie tego artykułu póki nie usunę tego komunikatu.

Mitth'Shrann'nuruordo znany jako Shrann to Padawan Jedi, żyjący w okresie Galaktycznej Wojny Domowej.Używał miecza o niebieskiej klingdze.

Narodziny i normalne życie

Nic nie wiadomo o rodzinie Shranna i jego pierwszych latach życia.Wiadomo,że te lata spędził spokojnie,dopóki nie odnalazł go Luke Skywalker.

Szkolenie i życie Jedi

Chiss miał w sobie wielki potencjał mocy.W 10 ABY został oddany pod oko Kiffarskiego Mistrza Jedi - Vectora Vosa z klanu Vos.Szkolenie przebiegało w spokoju,a młody Chiss uczył się bardzo szybko.Wkrótce wraz ze swoim mistrzem wyruszył na pierwszą misję.Na planecie Verras X zostały odnalezione złoża rzadkiego minerału-Xarrvasa,którego można wykorzystać jako paliwo dla myśliwców i statków kosmicznych lub jako amunicja do potężnej broni masowego rażenia.Imperium wysłało tam swoje jednostki,aby zdobyły ten minerał.Szpiedzy Rebelii natychmiast powiadomili Rebeliantów,a potem Zakon Jedi,który wysłał dwóch jedi z małym oddziałem rebeliantów.Jak się okazało,mały oddział nie wystarczył,aby pokonać cały Legion 501, znany teraz jako Pięść Vadera.W wyniku starcia zginął prawie cały oddział i mistrz Vector.Shrann wraz z dwoma ocalałymi rebeliantami odleciał z planety,wcześniej podkładając ładunki wybuchowe pod złoża Xarrvasa.Minerał wybuchł, zabijając ok.40 szturmowców.Po tej misji Chiss wrócił do Zakonu, a potem zdezertował.Przez rok ukrywał się na Tatooine jako przemytnik towarów.