FANDOM

Autorstwa Fargothena

Seth Drakes (Pełne imię Seth Edward Drakes Jr.) - To okazjonalny łowca nagród, podróżnik, poszukiwacz skarbów, rzezimieszek, złotousty podrywacz oraz przypuszczalnie najsławniejszy (lub najniesławniejszy) szmugler w historii.

Biografia

Wczesne życie na Alderaan

Seth Edward Drakes Jr urodził się na planecie Alderaan w 27 BBY. Razem ze swoimi rodzicami, Edwardem Drakes oraz Vanessą Drakes Mieszkał w stolicy planety, Alderze. Seth od urodzenia był bardzo aktywny i praktycznie nigdy nie przestawał mówić. Gdy w wieku 6 lat zaczął uczęszczać do szkoły, zaczął fascynować się innymi językami oraz historią galaktyki. Był on jednym z najlepszych uczniów historii w swojej szkole, oraz był na drugim miejscu z języków, w wieku 11 lat znając Basic, Twi'leki(w pewnym stopniu) oraz Durosjański. Był on wrażliwy na moc, o czym się przekonał w młodym wieku, ratując kolegę przed tragicznym wypadkiem. Jego rodzice efektownie ukryli go przed Zakonem Jedi, chcąc zachować swoje dziecko. W 12 BBY doszedł do Uniwersytetu Alderaańskiego, gdzie obrał kurs historyka/tłumacza, lecz po roku studiowania wyrzucono go za złe zachowanie, mimo iż był on niewinny. Po tym, Seth wrócił do domu, gdzie jego rodzice kazali mu znaleźć pracę, co Seth uczynił. Pracował on w kantynie De Bauss, gdzie był barmanem. Całkiem dobrze zarabiał na napiwkach, zwłaszcza od kobiet.

Nowe życie

Po kilku miesiącach pracy jako barman, pewnego pamiętnego wieczoru napotkał on kilku szmuglerów, którzy pytali się o sposób wydostania się z Alderaanu. Seth nie miał zamiaru im pomagać, lecz przekonała go jedna szmuglerka, w której Seth się zauroczył. Stołeczna policja w końcu została doprowadzona do kantyny, gdzie Seth został również uznany za przestępcę. Razem ze swoimi nowymi kompanami zaczął uciekać, aż w końcu znaleźli hangar, gdzie znajdował się przewoźnik. Zostali oni zabrani na Coruscant, gdzie Seth nie wiedząc co robić, został z nimi.

Początki

Pierwsza decyzja wykonana przez załogę co do Setha to czy wyrzucić go przez śluzę ciśnieniową czy nie. Na szczęście, w jego obronie stanęła Rie'lle, a zaraz po niej jej droid, Cazador. Ostatecznie, Seth został przyjęty przez załoge, obejmując posadę, jak to ujął kapitan, "wyższego Mopownika". Mimo tej niesamowicie "ważnej" pozycji, był on niezmiernie zadowolony, że nareszcie udało mu się uciec od swojego nudnego, powtarzalnego życia.

Ciekawostki

  • Wygląd Seth'a jest wzorowany na wyglądzie Nathana Drake'a, poszukiwacza skarbów z serii gier Uncharted, jego nazwisko również jest nim inspirowane.