FANDOM

autorstwa Maciekn11
Koordynaty.png
Nad tym artykułem pracuje Maciekn11. W celu zapobiegnięcia wojnom edycyjnym, proszę o nieedytowanie tego artykułu póki nie usunę tego komunikatu.
Salla Luciana Mrock, znana także jako Mroczna Zabójczyni lub Lady Ketthal była uczennicą Dartha Zekhisarra, a potem Lordem Sithów. Po zakończeniu Drugiej wielkiej wojny galaktycznej została przywrócona Jasnej Stronie Mocy i dołączyła do Zakonu Jedi.

Biografia

Wczesne życie

Salla była córką Mistrza Jedi Vaneusa Mrocka i przemytniczki Luciany Solo. Jej matka zmarła przy porodzie. Ojciec od razu wykrył u niej umiejętności posługiwania sie Mocą i gdy miała około roku ojciec zaprowadził ją do świątyni na Tythonie. Tam jej mistrzem był członek Rady, Klekk Monv. Gdy miała siedem lat wyryszyła na pustynię, było to zadanie od jej mistrza. Tam zaatakowali ja Jeżdźcy. Zabiła ich wszystkich co było jej pierwszym krokiem w drodze na Ciemną Stronę Mocy. Nie było jej już długo, więc mistrz Monv wysłał dwóch padawanów, aby po nią poszli. W gniewie zabiła ich obu. Po jakimś czasie Salla zauważyłą potężną postać idącą przez pustynię. Był to Zekhisarr, Sith. Zaproponował jej, wspomagając się Mocą, aby została jego uczennicą. Salla zgodziła się.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki