FANDOM

Autorstwa Fargothena

R3-T7 To droid serii R3 wyprodukowany w 29 BBY. Należał on do Mistrza Narimana i służył mu jako technik oraz przyjaciel.

Historia

Stworzenie

R3-T7 został stworzony na planecie Nubia przez firmę Industrial Automaton. Z początku pomagał w fabryce, naprawiając, spawając, i urządzając droidy aby były dobre do sprzedaży. Był bardzo przydatny, i był ulubionym droidem większości współpracowników. Czasami zdarzało mu się być całkiem niezdarnym, choć nie przeszkadzało to jego poplecznikom. W 22 BBY wybuchła wojna, a jako droid militarny został oddany Mistrzowi jedi Narimanowi.

Bitwa nad Coruscant

Podczas owej bitwy służył na Venatorze swojego właściciela, Świetlistym Paladynie, pracował przy statkach klonów, ustawiając pojazdy na pełną gotowość bojową. W pewnym momencie, droid prawie się przewrócił, ponieważ zbiornik z paliwem wybuchł niedaleko od niego. Droidy przebiły osłonę hangarową, i pojazd transportowy HMP wleciał do okrętu. Natychmiastowo wybiegło z niego około pół tuzina droidów. Astromech uciekł w stronę windy, gdy nagle Nariman z niej wyszedł. Włączył miecz i poniszczył droidy, po czym wsiadł do myśliwca razem ze swoim wiernym przyjacielem i ruszył aby wspomóc klony w przestworzach. W czasie gdy jego mistrz był zajęty walką kilka razy oglądał ułamki walki dwóch jedi z hrabią Dooku, a nawet był świadkiem zabicia sitha.

Rebelia

R3-T7 później uciekł razem ze swoim mistrzem. Gdy dołączyli się do Rebelii, R3 ponownie został oddany do pracy przy statkach, naprawiając i sprawdzając ich gotowość. Brał nawet udział w bitwie o Endor, gdzie był astromechem jednego z pilotów. Nieznane są jego losy po wojnie.