FANDOM

Yoda
Przyszłość w ruchu jest... Teraźniejszość i przeszłość też!
UWAGA! Ten artykuł jest alternatywką innej historii z Gwiezdnych wojen.

UWAGA! TA STRONA NAJPEWNIEJ NIE ZOSTANIE UKOŃCZONA I JEST NIEWAŻNA!!! ~Vader

Swars

Logo

Gwiezdne Wojny, Epizod 7: Przebudzenie Mocy (Wersja fanowska)- Koncept nadchodzącej 7 części Gwiezdnych Wojen. Stworzony przez PanVadereq (dyskusja). Dzieje się w 30 ABY.

Napisy początkowe

Imperium Galaktyczne upadło, na jego miejscu natomiast przywrócono Starą Rebublikę pod nazwą Międzygwiezdnej Wspólnoty Harmonii.

Zakon Jedi oraz Senat zostały przywrócone. Mimo to rząd nadal ma problemy z niedobitkami Imperium. Na domiar złego senatorzy zaczęli padać ofiarą tajemniczego łowcy nagród.

Próbę zdemaskowania go podjął się mistrz Jedi Luke Skywalker i jego padawan- Jeret Kraiza. Sithowie też jednak nie zniknęli i odrodzone państwo jest zagrożone atakiem dawnego ucznia Dartha Sidiousa...

Fabuła

Po napisach początkowych widać lądowisko na Corusant. Wszędzie biegają Szturmowcy i straż. Jeden ze Szturmowców na wieży krzyczy, że Kanclerz nadlatuje. Wszyscy szybko sprawdzają teren i skanują. Na szczęście statek ląduje normalnie. Nagle tajemniczy X-Wing ostrzeliwuje lądowisko i odlatuje. Odbyło się bez ofiar, ale z tłumu wyskakuje zakapturzona postać, wskakuje do statku i pędzi za zamachowcem. Zaskakująco umiejętnie zestrzeliwuje terrorystę, który rozbija się o ziemię. Zaraz obok ląduje postać, w międzyczasie spada jej kaptur. To Luke Skywalker. Otwiera Śmigacz, z niego jednak wypada martwy Korelianin. Po chwili pojawia się kolejny statek i stopuje tuż obok Skywalkera. Wyskakuje z niego młody Kiidyńsczyk. Pyta się Luke'a czy zabił słynnego łowcę nagród stojącego za zamachami. Jedi odpowiada jak się okazuje swemu Padawanowi, że to tylko jego podwładny, który popełnił samobójstwo. Każe wracać uczniowi do świątyni, sam natomiast idzie sprawidzić czy Kanclerz nie został zraniony. Akcja przenosi się na nieznaną planetę. Tam łowca nagród w hełmie nieco wyglądającym na hełm Boby Fetta mówi niejakiemu Motrowi, że zamach się nie udał. Ten odpiera, iż wszystko idzie zgodnie z planem. Na drugi dzień w Radzie Zakonu mistrzowie rozmawiają o zamachach na członków senatu. Stwierdzają, że tak poważne zadanie wykona tylko wielki mistrz i pytają się Luke'a czy podejmie się zadania. On twierdzi, iż woli powierzyć to młodszemu mistrzowi- Dano Farlowi. Ten zgadza się i posiedzenie się kończy. Pod drzwiami czeka już Jeret Kraiza- tak właśnie nazywa się Kidiińczyk-padawan. Skywalker mówi, że Dano dostał zadanie odnalezienia tajemniczego mordercy. Jeret zesłoszczony pyta się, jak ma zostać Rycerzem Jedi skoro nigdy nie ma okazji na zmierzenie się z większym zadaniem. Luke natomiast mówi, że skoro jest taki chętny może zmierzyć się z Lindem Raizo- dowódcą terrorystów z Naboo. Jeret ciesząc się szybko wskakuje do swego X-winga i leci na planetę. Skywalker tylko śmieje się pod nosem i mówi, że nie może wytrzymać z Kraizą, wsiada do pojazdu i rusza za uczniem. Jereet z powodzeniem kończy zadanie, cudem wkrada się do siedziby i wygrywa z dowódcą. Znów widać Dartha Motra. Przesłuchuje on Dano i grozi. Mistrz Jedi za wszelką cenę chce zataić położenie Stolicy Galaktyki- w końcu pęka i wyjawia, że to Corusant błagając o życie. Motr krzyczy do dowódcy Separatystów by przygotował flotę. Powracają do świątyni Jedi gdzie Wielki mistrz chce już powiedzieć, że to wszystko było jedynie zwykłym zadaniem- nagle widzą Dano Failira. Pytają się go o co chodzi. Wtem za nim wchodzą członkowie Ruchu Przywrócenia Imperium. Wszystko stało się jasne- Dano wydał Jedi terrorystą. Jeden ze strażników zabija strzałem z blastera Kungwionina i rozpętała się walka. Za oknem latają X-Wingi Wspólnoty i Separatystów- Osoby mieszkające tam już wiedzą iż rozpoczęła się inwazja. MWH zwycięża, ale zginęło wielu cywili, Jedi i Szturmowców. Jak się okazuje w ataku na senat ginie wielki kancerz co powoduje niepokój w całym państwie. Skywalker mówi radzie, że to on i Jereet wytropią Łowcę. Zastawiają na niego pułapkę. R2D2 nadał na pusty, automatycznie sterowany statek sygnał, że leci w nim kanclerz. Dywersja powiodła się, na miejsce przylatuje TIE Defender. Tym razem dwójka wojowników uchwytują kierowcę żywego. Nie jest to tajemniczy łowca, ale zdołał wyszeptać "Geonosis" i ginie. Została na niego rzucona klątwa- gdy tylko zdradzi swego przełożonego umiera. Ta informacja jednak wystarczy i Luke zbiera armię Jedi lecąc wraz z nimi na pustynną planetę. Akcja przenosi się na Geonosis. Tam przez korytarz idą łowca i Sith, który tłumaczy swój plan . Motr pokazuje swemu uczniowi 20-osobową mini armię Sithów. Jako iż są już w pełni nauczeni można teraz klonować ich i przygotować do walki z MWH. Latron Fett, bo tak się nazywa najemnik chce sprawdzić czy na pewno są dobrze wyszkoleni. Mroczny Jedi puszcza więc kilkadzieset droidów- po minucie walki nie zostaje już ani jeden. Nagle do sali wbiega kilkudziesięciu Jedi i rozpoczyna się walka. Fett próbuje niepostrzeżenie uciec, jednak goni go Jereet. Rozpoczyna się półgodzinna walka. W końcu Kraiza zabija zamachowca tym samym zapewniając Galaktyce spokój. Po bitwie akcja przenosi się do Corusant gdzie Kidiińczyk zostaje mianowany rycerzem.

Ciekawostki

  • Sceny na Geonosis kręcono w Koloseum Rzymskim i innych budowlach starówki tego miasta.
  • Szturmowcy w tym filmie byli droidami (Stormdroids).
  • Pancerze szturmowców były połączeniem wszystkich zbroi filmowych.
  • W tle kilka razy można zobaczyć latającego Sokoła Milenium.
  • Podczas kręcenia sceny bitwy o Corusant Harrison Ford zwichnął rękę.
  • Z filmu wycięto scenę z udziałem Shirenina.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki