FANDOM

Autorstwa Komandora Fly

Projekt Ultra żołnierz to opowiadanie z serii Imperium.

Treść

Planeta Trix była bardzo ważna, ponieważ była jedną z głównych planet Atronu. Od czasów pierwszej walki o Trix niewielkie siły Republiki.

Najpierw zaatakowano planetę za pomocą X-wingów i TIE. Ataki była zatrzymywane przez silną blokadę Founda. Do ofensywy dołączyły krążowniki i transportowce. Marek Skywalker wyruszył wraz ze swoją eskadrą i niszczył myśliwce Atronu. Scream został trafiony i widząc, że wróg się przedziera staranował generator osłon jednego ze krążowników Republiki. Found nakazał ostrzelać staranowany okręt. Bartek Ackbar nakazał dwóm statkom by podleciały z dwóch stron jednego z niszczycieli Atron i włączyły magnesy. Niszczyciel został rozdarty na 2 połowy. Mechatronus widząc to wystrzelił głowice w transportowce, a sam wyruszył swoim myśliwcem. Sith zniszczył eskadrę Marka, a następnie zestrzelił Marka. Mimo to Sith, też został zestrzelony. Marek i Kaas stoczyli pojedynek na jednym ze statków Republiki. Starcie zakończyło się uszkodzeniem rdzenia reaktora statku i ucieczką dawnych towarzyszy broni. Blokada została uszkodzona. Mustafar wraz ze swoim legionem wylądował na planecie.

Terror postanowił zmienić Ulton w Ultra żołnierza. W jednym z bunkrów Daktyl umieścił Energon i maszynę do projektu. Powiadomił o tym Mustafara. Wiadomość została niestety deszyfrowana przez Founda. Scream włamał się do bunkru, zaminował okopy i umieścił dużo Energonu w maszynie, która miała zmienić Ultona w Ultra żołnierza. Naukowiec rozpoczął projekt. Nagle zaatakował go Scream rozpoczął się pojedynek. Następnie przybyli żołnierze Atronu i zbombardowali bunkry. Terror w ostatnim momencie uciekł. Ulton zginął w wyniku przedawkowania Energonu. 

Republika po tym starciu postanowiła się wycofać z Trix. Resztkami sił przeprowadzili odwrót.

Po bitwie o Trix Republika uciekła na planete Von Nepari. Atron ich wykrył i wysłał oddziały w pościg za nimi. Revrer Shan zaatakował flotę ofensywną wroga. wraz z nim ruszyło dziesięć Eskadr. Terror kontynuował projekt ultra żołnierz (tym razem na Darthie Ameryce). Komandor Fly tymczasem wykopał Ciemną Materię Von Nepari - Krew Darkera. Materia ta powodowała, ze stajesz sie zły. Fly wlał do Energonu trochę tej Materii, przez co Darth Ameryka stał sie zły. Mechatronus zniszczył już połowe floty gdy Projekt sie zakończył. Darth Ameryka zniszczył jeden z transportowców Republiki. Shan zniszczył kilka niszczycieli Atronu. Republika sie wycofała do układu Nerd.

Po ucieczce z Von Nepari Terror próbował wykonać Projekt Ultra żołnierz na Clive. Scream tymczasem zaatakował JNR. Atron zaczął abordaż. Terror wysłał Clive do walki z Atronem. Scream wyzwał do pojedynku Ultra żołnierza. Pojedynkę zakończył sie Zwycięstwem Scream. Atron pojmał Terrora i zniszczył całą flotę Republiki. Nagle przyleciała flota Henryka. Mustafar wszedł na statek dowodzenia i odbił Terrora. Henryk zniszczył Eskortę Atronu. Scream nakazał odwrót. Atron uciekł.