FANDOM

UWAGA! TA STRONA NAJPEWNIEJ NIE ZOSTANIE UKOŃCZONA I JEST NIEWAŻNA!!! ~Vader Początek Legendy- Pierwszy odcinek serialu Kroniki Starej Republiki.

Opis

Trwa obecnie wielka wojna między Imperium z siedzibą na Mustafar a Republiką z siedzibą na Corusant. Ostatnio jednak Republika zaczyna wygrywać konflkit- dostaje się nawet do samej głównej bazy Sithów na ognistej planecie.

Ksyr Krael, Mistrz Jedi zostaje przyjęty do Rady. Z powodu niedoborów wojska jest niemal natychmiast skierowany na Mustafar.

Na miejscu spotyka Darminę Drass, jego przyjaciółkę. Sytuacja nie jest najlepsza- cała stolica planety jest pogrążona w wojnie. Mimo iż Republika wcale nie ma tak mało wojska wrogowie też nie ustępują i zaciekle bronią wielkiego senatu. Wojskami przewodzi sam Oficer Haertus- dobrze wyszkolony Sith z rasy Lakidów przypominających czarne, 3-metrowe szkielety. Darnina i Ksyrel podejmują się desperacko włamać się do budynku Senatu i Akademii Sithów z nadzieją odnalezienia wojownika. Przez wybuch bomby jednak muszą pójść inną, zupełnie trudniejszą drogą. Gdy już prawie podchodzą pod cel zostają porwani przez miejscowych. Odcinek kończy się zamknięciem w obozie na wyspie lawy oczekująć na przyjście tajemniczego "Wielkiego"...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki