FANDOM

Erane(czeska)

Nowa Era – fanowskie uniwersum zapoczątowane przez PieskkuPL, w którym jednak tworzy również Neuro 121.

Opis fanonu

Darth Vader zostaje wysłany z misją wybicia przywódców Separatystów na Mustafarze, a w międzyczasie Mistrzowie Jedi pod przywództwem Mace'a Windu wchdzą do gabinetu Kanclerza. mace Windu mówi mu, że zostaje aresztowany, lecz zanim zdążył skończyć zdanie, jednym zwinnym ruchem włącza miecz i zabija nim pozostałych Mistrzów, oznajmiając, iż przechodzi na Ciemną Stronę

Mustafar, 19 BBY. Darth Vader i Obi Wan Kenobi toczą walkę. Po kilkunastu minutach, Kenobi zyskuje przewagę. Darth Vader mówi mu, że podważa jego potęge. Vader przeskakuje nad Obi Wanem, i zabija go. Palpatine ląduje na Mustafarze razem z Mace'm Windu oraz daje swojemu nowemu uczniowi jego pierwszy, czerwony miecz Sitha. Vader włącza go, po czym wbija go Palpatinowi w serce, oraz ogłasza, że galaktyka należy do niego.

Planety, które kiedyś należały do Separatystów założyły sojusz przeciw nowemu Imperium, do którego dołączyło się parę planet staro-republikańskich, takich jak Naboo oraz Alderaan. Organizacje separatystów dołączyły sie do tej frakcji. Ów sojusz nazwał się Konfederacją Zjednoczonych Systemów Republikańskich.

Vader poleciał na Korriban wraz ze swoimi Akolitami. Tam, podczas przeszukiwania wielkich bibliotek Sithów dowiedział się jak wskrzeszać osoby. Udał się na Mustafar i tam wskrzesił Padmè. Potem szkolił ją na Lady Sithów. W końcu jego żona została członkinią Zakonu, raz zasiadła razem ze swoim mężem na tronie jako Imperatorka. Jakiś czas później urodziła mu dzieci : Luke'a i Leię.

Tymczasem Flytarn zaczął budowę Gwiazdy Śmierci bez otworów na torpedy. Moff zaatakował kilka układów KZSR, a część planet udało się podbić, lecz reszta kontynuowała stawianie oporu. KZSR zaczęło podbijać planety Imperium, w czasie gdy ci byli zajęci bitwami o układy. Wojna trwała. Sithowie dołączyli do wojny na rozkaz Vadera, prowadząc Szturmowców do walki. Konfederaci zaczęli wygrywać, poprzez niesamowitą taktykę opracowaną przez zdrajcę, Tarkina. Flytarn na rozkaz Vadera publicznie zakatował Wilhuffa.

18 BBY. Wszyscy Jedi gromadzą się na Ossusie by negocjować przyłączenie sie do KZSR. Flytarn i Vader przeprowadzają Pierwszą Enklawe, oraz masakrują Jedi i niszczą obecną na Ossusie Armie Konfederacji. Konfederacja, bez wsparcia Jedi, zaczyna przegrywać na frontach. Lider KZSR - Vail Vaf Tambor podpisuje traktat pokojowy, w nadziei na przegrupowanie i odbudowanie sił Armii.

17 BBY. Monarchia Serenno nie przystaje na zasady narzucone przez Nowy Ład i dołącza do Konfederacji. Imperium przygotowywuję się do ataku na Stolicę KZSR, Theed. Yoda, ostatni Jedi przy życiu zakłada Konfederacki Zakon Jedi, w nadziei na odbudwanie Zakonu, aby móc wspomóc KZSR.

16 BBY. Konfederacja buduje swoją Armię. Postanawiają zaatakować Imperium. Wypowiadają wojnę i oblegają Gwiazdę Śmierci. Udaje się odeprzeć siły Konfederacji, która złamała traktat i tym samym zrzuciła na siebie gniew Imperium.

Spis opowiadań

  1. Nowy Ład (19 BBY)
  2. Ostatni z Nas (19-18 BBY)
  3. Pokój jest Kłamstwem (18-14 BBY)
  4. Potęga gwarantuję nam Zwycięstwo (13-7 BBY)

Zawartość

Wydarzenia

  1. Nowy Ład - (19 BBY)
  2. Pierwsza wojna Konfederacko- Imperialna (19 BBY - 18 BBY)
  3. Koniec Jedi - (18 BBY)
  4. Druga wojna Konfederacko - Imperialna (17 BBY - 14 BBY)
  5. Okres Powojenny (14 BBY - 13 BBY)
  6. Era Imperium Galaktycznego (13 BBY - 1 BBY)
  7. Zniszczenie Gwiazdy Śmierci (5 BBY)
  8. Chwilowe rozwiązanie Konfederacji (2,1 BBY)
  9. Rekonstrukcja Imperium Sithów (1 BBY)

WTW

Postacie

Imperium Galaktyczne

Darth Vader/NE - Mroczny Lord Sithów, Imperator Imperium Galaktycznego.

Flytarn - Komandor oraz Wielki Moff Imperium. Jest prawą ręką Dartha Vadera.

Barriss Offee - Akolitka oraz Członkini Rady Sithów oraz Komandorka Pierwszego Legionu Imperialnego

Ahsoka Tano - Akolitka Sithów. Jest Członkinią Rady Sithów oraz była uczennica Vadera.

Mace Windu - Lord Sithów, Generał 2 oraz 7 Legionu Imperium oraz założyciel Akademii Sithów na Coruscant.

Shaak Ti - Lady Sith. Została sprowadzona na Ciemną Stronę przez swoją uczennicę, Marise.

Maris Brood - Jedna z Mrocznych Akolitek. Jest uczennicą Shaak Ti.

Voolvif Monn - Lord Sithów. Jest członkiem Rady Sithów oraz dowódcą Akolitów.

Padmè - żona Dartha Vadera; Mroczna Lady Sithów. Imperatorka Imperium Galaktycznego.

Kris Cross - Mand'alor Przestrzeni Mandaloriańskiej, Sojusznik Dartha Vadera, szkolony w sztukach Sithów przez Mroczną Lady Padme.

Neuro - łowca nagród pracujący dla Flytarna.

KZSR

Vail Vaf Tambor - lider KZSR oraz przywódca Unii Technokratycznej.

Keyn Durnay - lider Gildii Komercyjnej oraz członek KZSR.

Wilhuff Tarkin - Zdrajca oraz jeden z głównych komandorów KZSR

Yoda - Arcymistrz Konfederackiego Zakonu Jedi.

I wielu innych.....

Pojazdy

Egzekutor

Ostatni Bastion

Frakcje

Imperium Galaktyczne

Imperium Mandaloriańskie

Polecany artykuł portalu

Galeria

Znane cytaty

Nie, galaktyka należy teraz do mnie!
— Darth Vader, po zabiciu Palpatine'a

To koniec! Jedi są pozostałościami Starej Ery! Dołączcie się, a razem stworzymy nowy Ład! Będziemy najpotężniejszą siłą w Galaktyce!
— Mace Windu do schwytanych Jedi.

Dialogi

Świetnie, mój uczniu. Proszę, to dla ciebie, a teraz będziemy rządzić galaktyką. Ja, ty i Mace. Będziemy najpotężniejszymi ludźmi w galaktyce!

Nie, galaktyka należy teraz do mnie! Mace, zostajesz moim Generałem.

Tak, Lordzie Vaderze.

Ciekawostki

  • W tym fanonie, Darth Vader nie zostaje spalony na Mustafarze, a Mace Windu oraz Bariss Offee zostają jego generałami.
  • Autor wpadł na ten pomysł, gdy nie mógł zasnąć i wyobrażał sobie przeróżne alternatywne wydarzenia.
  • Większość Jedi którzy przeżyli Rozkaz 66, dołączyło się do Nowej Akademii Sithów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki