FANDOM

Noteleksor – gatunek zwierzęcia pochodzący z karłowatej planety Anxietas, rozproszony po całej galaktyce.

Biologia

Wygląd zewnętrzny:

Noteleksorzy wyglądają jak czarne, ludzkie szkielety, o wysokości przeciętnego dorosłego człowieka. Ich ciało jest gąbczaste i miękkie, potrafią chodzić ale wolą latać gdyż nie działa na nie grawitacja. Ich oczy i usta przypominają czarne dziury.

Zachowanie:

Nonteleksorzy, w stanie spoczynku leżą bezwiednie jak szmaciane lalki, jednakże gdy spotkają inną żywą istotę wstają i stają się niesamowicie agresywni.

Metody Walki:

Podczas walki w grupie, Nonteleksorzy zazwyczaj starają się okrążać wroga i skryć się w trudno dostępnych miejscach po czym zaczynają ciskać kulami energii. Pojedynczy Noteleksor najpierw odstrasza wroga wysyłając w jego stronę różne wizje, np. zjawy lub martwe ciała a gdy to nie poskutkuje, natychmiastowo podlatuje do oponenta i zabija skręceniem karku.

Obrona:

Podczas napotkania Noteleksora należy powoli się wycofać bez wykonywania gwałtownych ruchów, jednakże gdy to nie poskutkuje i stworzenie zacznie za nami podążać trzeba jak najszybciej wyjąć broń dystansową i celować pomiędzy żebra i miednicę, to słaby punkt Noteleksorów. Gdy stwór upadnie, należy jak najszybciej uciec w bezpieczne miejsce i schować się najgłębiej jak to możliwe. Nigdy nie wolno prowokować, atakować z bliska lub szarżować na ten gatunek, gdyż może się to skończyć tragicznie.

Dotyk:

Noteleksory posiadają umiejętność dotyku przez którą ofiara charczy zamiast rozmawiać, zostaje sparaliżowana, pada na ziemię i nie może poruszać mięśniami. Zamyka też ona oczy. W tym stanie jest łatwa do zabicia. Szamotanie się i trzęsienie uwalnia z tego stanu.

Ciekawostki

  • Byli lekko bazowani na Dementorach z cyklu Harry Potter autorstwa angielskiej pisarki J.K.Rowling (koncept czarności i lewitacja).
  • Odwrócone noteleksor to roskeleton.
  • Stan po dotknięciu Noteleksora jest bazowany na paraliżu sennym przeżytym przez autora dnia 07.06.2014 a także na dwóch (Bez charczenia) wcześniej.
  • Noteleksorzy służą Sithom.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki