FANDOM

Biografia

Wczesne życie 32 BBY - 29 BBY

Gdy w jego domu zjawili się Jedi, by zabrać Nory'ego na szkolenie, chłopak mimo płaczu swojej matki, zapragnął pójść z nimi. Wkrótce potem, Luane przybył do Świątyni Jedi, gdzie powitał go mistrz Yoda.

Bitwa o Iridonię(22 BBY)

Przed Bitwą o Iridonię Nory poznał kilku innych Padawanów i ich Mistrzów. Brał udział w naradzię na dzień przed Bitwą. Po opuszczeniu sali obrad "Z zamyślenia wyrwał go wybuch". Gdy szedł odwiedzić zabarckiego senatora-Balasta wpadl na Quine'a Velleen . Podczs Bitwy zginął pierwszy Mistrz Nory'ego As'jir'm. Nowym Mistrzem młodego Luane został Lohnar Goy.

Trzy Planety

W 20 BBY Nory dostał misje odebrania ledwie kilkuletnich młodzików. Gdy Luane szedł do hangaru dostał pilną wiadomość że musi się jeszcze bardziej śpieszyć. Na opuszczonym Venatorze spotkał Quine'a Velleenu . Póżniej Venator został zaatakowany przez Generała Grievousa. Nory'ego i jego grupę wspomógł Mistrz Phanto-Dyas. Po uratowaniu młodzików Nory wrócił na Crouscant gdzie dostał nowego droida R2-B9. Póżniej został wezwany przez pewnego klona do hangaru gdzie Lohnar Goy wyjawił mu że jest od teraz pod jego rozkazami jest 15 Batalion Zwiadowczy. Potem znów spotkał Phanto-Dyasa, tym razem z jego padawanką Alys Uher w której się zakochał. Mistrz Phanto wyjawił mu cel misji jakim było złapanie dr.Shira. Podczs misji Phanto-Dyas zabił Lohnar Goy'a który oszalał.

Dalszy trening

Trzecim mistrzem Nory'ego został Ned Slivven, który byl dla Luane'a wyjątkowo łagodny. Nory nauczył się z Nedem bardzo wielu rzeczy.

Bitwa o Phaedę(19 BBY)

Nory wraz z Nedem wyruszył na rodzinną planetę Luane'a, aby wspomóc wojska Republiki w walce przeciw najeźdźcom.  Nory pobiegł do Centrum Dowodzenia. Spotkał tam Hrabiego Dooku. Stoczył z nim pojedynek. Dooku wytrącił mu miecz Goya, który padawan trzymał w lewej ręce. Wtedy Nory uruchomił swój nowy miecz o szmaragdowej klindze. Nagle Slivven  wbiegł do pomieszczenia pojedynku i uruchomił swój miecz o cytrynowym ostrzu. Przerażony Dooku uciekł. Armia klonów zniszczyła wojska Republiki Systemowej, a Luane został pasowany na Rycerza.

Pełnoprawny Jedi

Rycerz Wśród Cieni(19 BBY)

Niedługo potem Nory wyruszył na misje zatrzymania handlu narkotykami w barze "Pod zdechłym Huttem".

Umiejętności

W walce Mieczem Świetlnym korzystał z Formy II stylu Makashi. Posiadał Miecz Świetlny o niebieskiej klindze. Później dzierżył broń o zielonym ostrzu następnie miał dwa miecze świetlne swój-zielony i swojego Mistrza -niebieski.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki