FANDOM

Nikhee Patrick Leensheph skrótowo Nikhee Leensheph był rycerzem Jedi.Należał do ich Nowego Zakonu. Urodził się ok. 1 BBY na Senllstcie. Był synem Heorasa Leenshepha, wrażliwego na Moc człowieka z małej, piaszczystej planety o nazwie Tatooine. Nikhee nigdy na niej nie był. Jego dziadek, farmer, imieniem Y'yorias był równierz wrażliwy na Moc. Rodzina Jego matki wywodziała się ze szlachty planety Coluvia. Nikhee był jednym z wielu wrażliwych na Moc członków Jego rodziny, był jednak jednym z nielicznych którzy wstąpili do Zakonu Jedi. Poza nim w Zakonie był min. Reefuss Leensheph, dawny przyjaciel mistrza Nikhee'a Mera Tibioo.

Biografia

Wczesne życie

Nikhee urodził się ponad rok przed zniszczeniem pierwszej Gwiazdy Śmierci, na Senllstcie. Członkowie jego rodziny od pokoleń wykazywali wrażliwość na Moc. Jednym z jego przodków był Jedi Reefuss Leensheph, dawny przyjaciel późniejszego Mistrza Nikhee'a. Z jego rodziny wywodziło się kilku znamienitych Jedi, takich jak: Quenu Ji Leensheph, Vennca Deen-Leensheph czy Odo-quro Leensheph. Większość jednak nie zechciała nimi zostać. Niewiadomo dlaczego nie zostali oni przez nich odkryci. Mały Nikhee żył w trudnych czasach. Czasach władzy Imperatora. Jednak gdy chłopiec miał pięć lat Galaktyczne Imperium zostało pokonane. Wtedy też zaczął coraz bardziej wykazywać wrażliwość na Moc. W nieokreślonym czasie pomiędzy 12, a 20 ABY wstąpił do Nowego Zakonu Jedi. Został uczniem pau'ańskiego Mistrza Jedi Mera Tibioo.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki