FANDOM

EraSR(czeska)

Koordynaty
Nad tym artykułem pracuje SuperSzym. W celu zapobiegnięcia wojnom edycyjnym, proszę o nieedytowanie tego artykułu póki nie usunę tego komunikatu.
Natalie Shan była mistrzynią Jedi okresu Starej Republiki. Dziewczyna[3], a później żona Tinlaviusa Skywalkera. Po raz pierwszy pojawiła się w Wojnach o Naboo.[1] Przyjaciółka Bercka Kalantina.

Biografia

Wczesne życie

Natalie była siostrą Satele Shan.[1] Nie wiedziała o tym, gdyż wychowywali ją rodzice jej dobrego przyjaciela Jace'a Malcoma. Kiedy Tinlavius spotkał Natalie na Barcarii podczas odwiedzin u kuzyna swojego mistrza, odkrył w siostrze Satele Moc i postanowił, że weźmie ją na padawankę po zakończeniu szkolenia. Młoda Shan została młodzikiem, gdy Tinlavius z Vandarem oraz nią polecieli na Coruscant. "Tin" zabrał ją ze sobą na Kavana, gdyż córka Satele była świetną (pomimo młodego wieku, bo tylko 15 lat) dyplomatką, więc mogła pomóc w załagodzeniu konfliktu. 

Padawanka

Po Bitwie o Kavan Natalie została padawanką Tinlaviusa. Gdy Darth Cavallum się ujawnił, pragnęła go zabić. Na Brentaal IV stoczyła pojedynek z Sithem, ale przegrała. Przeszła na ciemną stronę Mocy. Gdy na Korriban, gdzie przebywała, przybył jej mistrz. Nattie stoczyła z nim pojedynek, lecz po tym, jak Tin ją obezwładnił, opamiętała się i razem ze Skywalkerem skrzyżowała miecze z Cavallumem. Spadł on do przepaści. Po powrocie na Coruscant została promowana do rycerza.[4]

Dziewczyna Tinlaviusa

Natalie, już jako rycerka, poleciała na Nubię z Tinlaviusem. Spotkała tam Cavalluma. Na jego rozkaz Verpinowie uwięzili Tina i Nattie. Przed bitwą na arenie, gdy Tinlavius wyznał jej miłość, ona powiedziała mu, ze też go kocha. Z pomocą Satele Shan i Jace'a Malcoma uciekli, Cavallum zniknął, a konflikt ucichł.[5]

Cytaty

WTW

Źródła

  1. 1,0 1,1 1,2 Essential guide to fan fiction
  2. 2,0 2,1 Próba
  3. 3,0 3,1 3,2 Wojny o Naboo
  4. 4,0 4,1 4,2 4,3 4,4 Okrucieństwo
  5. Zakochany

Więcej z Fandomu

Losowa wiki