FANDOM

Nasi włochaci przyjaciele – misja z gry Star Wars - Czerwony Rycerz - Gra. Przylatujemy w nim na Kashyyyk, i musimy udaremnić atak Mandalorian na wioskę Wookiech.

Tutorial

Cutscenka 1:

(Leci X-Wing,a w nim siedzi Czerwony Rycerz.).

Głos Grenade'a w interkomie: Pamiętaj żeby wylądować cicho, najlepiej na polance.

Czerwony rycerz: No jasne. (wyjmuje pistolet z kieszeni) Nawet nie usłyszą.

Głos Grenade'a w interkomie: To nie żarty, jedna pomyłka i po tobie. Ściągneli sobie kilka DSD1.

(X-Wing ląduje na polanie.).

Część 1:

Idź przed siebie ścieżką pomiędzy wielkimi drzewami i krzewami, po pewnym czasie natkniesz się na dom Wookie. Wejdź do niego po drabinie, i weź z szafki trochę amunicji do wyrzutni rakiet, po czym wróć na dół i skieruj się dalej ścieżką. Niedługo powinieneś napotkać dwóch Mandalorian niszczących inny dom Wookie. Zabij ich i idź dalej. Na skrzyżowaniu ścieżek natkniesz się na Niebieskiego Dwarf Spider Droida, który nie powinien stanowić problemu. Gdy dojdziesz do drzwi w skale, włączy się Cutscenka 2.

Cutscenka 2:

(Czerwony Rycerz wywala z buta drzwi, za nimi sześciu Wookie walczy z dziesięcioma Mandalorianami.).

Czerwony Rycerz: Zostawcie te miśki bo was zaduszę!

(Jeden z Wookiech zostaje trafiony z pistoletu w głowę, i upada.).

Czerwony Rycerz: Więc jednak chcecie tego.

(Dwaj Wookie strzelają z kuszy w tłum Mandalorian, zabijają dwóch, ale ginie też jeden Wookie.).

Część 2:

Będzie ci pomagać czterech Wookiech, gdy postrzelisz jednego, reszta zaatakuje cię czego nie polecam. Strzelaj w Mandalorian do czasu aż wszyscy popadają. Zostaw Wookiech w spokoju po zabiciu wroga i rusz ścieżką dalej. Niedługo zobaczysz kolejnego Niebieskiego Dwarf Spider Droida.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki