FANDOM

Ten artykuł dotyczy tematu zawartego w obecnie obowiązującym kanonie Gwiezdnych wojen.Ten artykuł dotyczy okresu Nowej RepublikiTen artykuł dotyczy okresu Najwyższego Porządku

Uwaga! Ten artykuł zawiera informacje, które mogą być sprzeczne z epizodem VIII/IX Disneya!
Ponieważ filmy te jeszcze nie zostały wydane, nie można określić, czy sprzeczności istnieją, czy nie. Prosimy o zachowanie ostrożności.

Najwyższy Porządek - organizacja działająca od 5 ABY. Posiadała armię składającą się z różnego typu szturmowców, od zwykłych jednostek uderzeniowych i pilotów myśliwców TIE, po wyspecjalizowanych żołnierzy z miotaczami płomieni czy przystosowanych do mroźnych klimatów. Najwyższy Porządek posiadał własne myśliwce, wahadłowce i Gwiezdne Niszczyciele. Stolicą Najwyższego Porządku było Snoke's Den, nazwane tak na cześć wodza Snoke'a.

Historia

Utworzenie

Snoke-den.jpg

planeta nazwana Snoke's Den

W 5 ABY, po traktacie pokojowym Imperium Galaktyczne ukryło się w Nieznanych Regionach. Z inicjatywy pokojowo nastawionego do Nowej Republiki Gilada Pellaeona nastąpiła fragmentacja Imperium Galaktycznego. Imperium podzieliło się na pokojowo nastawione wobec Republiki Imperium Galaktyczne i Najwyższy Porządek, "organizację podążającą dziedzictwem Imperium". Imperium wróciło do znanej galaktyki , oddając większość swojej Floty Gwiezdnej Najwyższemu Porządkowi. Na czele nowo powstałej junty wojskowej stanęła osoba zwana Snoke. Stolicą powstałej organizacji stała się planeta-miasto w Nieznanych Regionach, przed powrotem Imperium do Galaktyki będąca jego stolicą, na część Snoke'a nazwana Snoke's Den.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki