FANDOM

Koordynaty.png
Nad tym artykułem pracuje Gideon2054. W celu zapobiegnięcia wojnom edycyjnym, proszę o nieedytowanie tego artykułu póki nie usunę tego komunikatu.
Naht Fett - Starszy brat Jango Fetta. Jeden z najbardziej znanych łowców głów w galaktyce.

Biografia

Urodził się on w 67 BBY na Concord Dawn. Już w wieku 16 zaczął popełniać zbrodnie m.in zabił jednego z najbardziej znanych łowcy głów w galaktyce Marana Juna. Gdy skończył 24 lata zaczął pracować dla Jabby Tiure'a, lecz dwa lata później zdradził szefa i uciekł z jego pałacu. W wieku 30 lat Naht poszedł na misję złapania i zabicia rycerza Jedi Alana Hexa. Wziął ze sobą swojego własnego klona komandora Vana i kilku jego żołnierzy, lecz po niespełna dwóch minutach cały jego oddział zginął. Po 25 minutach walki Naht wygrał z jedi (mimo że go nie zabił, ale mało osób wiedziało że żyje) i został jednym z najbardziej znanych galaktycznych łowców nagród. W 24 BBY Naht znalazł wspólnika - Gotala Tiana Hecklera. W 19 BBY podczas przekazywania swojemu wspólnikowi paczki z ekwipunkiem dla nieznanych łowców nagród, natknął się na oddział generała Grievousa składający się z 10 droidów B1, 3 droidów B2 i jednego droida MagnaGuard 666. Naht z łatwością pokonał B1 i B2, a z 666 stoczył 9 minutowy pojedynek, który on wygrał, wbijając odebrane ostrze droida w jego brzuch. Grievous chciał go zabić, lecz on ewakuował się swoim jetpackiem.

Ciekawostki

  • O śmierci Jango Fetta dowiedział się dopiero w 5 ABY od Boby Fetta, który go odwiedził w kantynie Mos Eisley.
  • Naht to po niemiecku noc, a Fett tłuszcz

Cytaty

-Witaj Fett

-Witam witam Jedi. Widziałem, że za twoją głowę dają niezłą sumkę. Więc, chłopaki, wiecie robić.

— Rozmowa Nahta i Alana Hexa ich pierwszym spotkaniu

Co?! Zabiłeś wszystkich moich żołnierzy?! Jak mogłeś?! ZDYCHAJ JEDI, ZDYCHAJ!!!
— Po tym, jak Alan Hex zabił jego żołnierzy

Jestem wielkim łowcą głów. Pokonałem mistrza Jedi, lecz nadal zadaję sobie pytanie: Czemu go nie zabiłem? Choć kasa i tak zdobyta i mam sławę. Tylko to się liczy
— Naht o sobie

-Pamiętaj gdzie to masz dostar... Grievous?! Co Ty tu do cholery robisz?!

-Chcę cię zabić. Współpracuj a wszystko pójdzie niespodziewanie szybko -Po moim kurde, trupie...

-A więc wybrałeś inny sposób. Na niego droidy!
— Rozmowa Fetta z Grievousem podczas inspekcji cyborga na Tatooine

Więcej z Fandomu

Losowa wiki