FANDOM

Mrackan Sal był uczniem Deredilla, a potem członkiem Nowego Zakonu Jedi. Potomek Thrackana Sal-Solo, jednak dużo mniej spokrewniony z rodziną Solo.  

Biografia

Wczesne życie (175 ABY- 200 ABY)

Mrackan Sal urodził się na Tralusie. Jego rodzicami byli Mrackan Sal SeniorAnia Solo. Obydwaj zostali zabici przez Deredilla, gdyż zostali uznani za niebezpiecznych dla rozwoju Mrackana jako Sitha. Później Sith zabrał Mrackana na Korriban, aby dołączyć do Zakonu Mroku. Tam, w przeciwieństwie do wielu inncych adeptów Ciemnej Strony, nie był uczony przez mistrzów Akademii, lecz osobiście przez Deredilla. Od pierwszych lat był wręcz katowany przez swgo mistrza i zaczął go nienawidzić, miał także w sobie pierwsze zalążki Jasnej Strony, które w pełni przebudzić się miały dopiero za kilkanaście lat. 

Mrackan był uważany za słabego i wszyscy dziwili się, że wielki Deredill wziął go na ucznia.

Dołączenie do Jedi (200-201 ABY)

Mrackan uznał, że nie jest złym człowiekiem i chce być Jedi. Gdy wszyscy odlatywali by zaatakować Akademię Jedi, on uciekł, aby dołączyć do Jedi. Po roku ich poszukiwań udało mu się ich znaleźć. Jego nowy mistrz Jedi, Telkaas, dziwił się, że Sithowie go w ogóle szkolili. 

W Zakonie, Mrackan odkrył swoje talenty w Mocy. Okazało się, że ma duże panowanie nad  Mocą, ale przede wszystkim ma wielki talent do szermierki. Zbudował sobie miecz świetlny o fioletowym ostrzu.

Bardzo zaprzyjaźnił się z Reckellem Augasantem i Jace'em Skywalkerem

Jedi

W 211 ABY, czyli bardzo szybko, został pasowany na Rycerza Jedi. Po kilku latach stał się bardzo szanowany za swoją mądrość i umiejętności szermiercze. W 215 ABY ożenił się z Lavią Teve, również Jedi.

Uczestniczył w wojnie z Sithami w latach 217-219 ABY i bardzo pomógł Zakonowi dzięki swojej znajomości Akademii, mimo tego, że za młodu nie bywał tam zbyt często. Miał być członkiem grupy uderzeniowej, która miała zabić Dartha Mantisa, ale był w tym czasie ranny. Możnaby powiedzieć, że miał szczęście, ponieważ wszyscy poza Jacem;em Skywalkerem zginęli na miejscu, a Jace zmarł kilka lat później z powodu potężnych poparzeń.< W 220 ABY został mianowany Mistrzem Jedi, przede wszystkim za zasługi wojenne.

Uczestniczył w pogrzebie swego przyjaciela Jace'a Skywalkera w 224 ABY i w czasie swojej mowy po raz pierwszy nazwał go Najjaśniejszym Rycerzem Zakonu Jedi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki