FANDOM

Koordynaty
Nad tym artykułem pracuje Maciekn11. W celu zapobiegnięcia wojnom edycyjnym, proszę o nieedytowanie tego artykułu póki nie usunę tego komunikatu.
 Merd Bane to mandaloriański super komandos, a wcześniej najemnik rasy Duros.

Biografia

Wczesne życie

Na Duro

Merd Bane urodził się na Duro w bogatej rodzinie, która taka była ze względu na pieniądze, które zebrał ze zleceń wiele lat wcześniej Cad Bane. Mały Merd marzył być taki jak on. Uczył się strzelać z blastera, używać miotacza ognia i kierować statkami. Pewnego razu rodzice Merda znikneli. Zobaczył frachtowiec YT-3000, który opuszczał orbitę. Wsiadł do swojego własnego statku i postanowił, że poleci za nim i odnajdzie rodziców.

Na Tatooine

Okazało się, że statek należał do niejakiego Hutta Barddy, któremu jego rodzice byli coś winni. Merd wyszedł ze swojego statku i udał się za porywaczami. Udało mu się dostać do pałacu Hutta udając niewolnika. Okazało się, że jego rodziców użył jako pożywienia dla swojego rankora. Chłopiec w zemście zabiła Hutta i całą jego służbę. Uznał, że zostanie najemnikiem.

W Gildii Najemników

MerdBane

Najemnik Bane

Pierwsze zadanie

Jego pierwsze zadanie zlecił mu gangster Hathkkirr. Miał zabić człowieka o imieniu Gogol Drugi. Udał się więc na Nar Shaddaa gdzie go odnalazł, jednak Gogol zapłacił mu łapówkę i Merd nie wykonał zadania. Za to Gogol zlecił mu zadanie by zabił Hathkkirra. Najemnik przystał na to i poleciał na lodową planetę Ciutric gdzie znajdowała się jego siedziba.

Drugie zadanie

Ostatnie zadanie

Wśród Mandalorian

Dołączenie 

Obrona Tatooine
MerdBaneMando

Merd walczący na Tatooine

Śmierć

BaneShip

Statek Merda, Mroczny Jastrząb

Ciekawostki

  • merde oraz merda w językach pochodzenia romańskiego są wulgarnymi określeniami stolca.