FANDOM

autorstwa PieskkuPL
Ten artykuł pochodzi z uniwersum alternatywnego znanego jako Nowa Era

Maris Brood później nazywana Akolitką Brood była Jedi, a później Sithem rasy Zabrak. Jej mistrzynią po obu stronach mocy jest Shaak Ti. Dobra przyjaciółka oraz rywalka Barriss Offee.

Biografia

Wczesne życie

Maris była sierotą, znalezioną przez Shaak podczas jednej z jej misji. Od młodego wieku ją trenowała i wychowywała jak własne dziecko, aż do momentu kiedy stała się jej padawanką.

Felucja

W bliżej nieokreślonej dacie, Maris razem Shaak ukryły się na Felucji, gdzie spotkały Barriss, również Jedi. Obie dziewczyny się zaprzyjaźniły (Chociaż czasem rywalizowały) oraz razem kontynuowały trening pod nadzorem Ti.

Konklawe

18 BBY razem ze swoją mistrzynią i Barriss udały się na Ossus, po uzyskaniu wiadomości od Mistrza Voolvifa, mówiącego o tym by się z nim spotkać na Ossusie. Po doleceniu, ujrzały Mistrza Voolvifa stoącego obok kilkunastu klonów. Wiedziały że to pułapka. Zostały schwytane i zabrane przed Vadera, Windu i Flytarna. Maris zgodziła się na ofertę dołączenia do nich, a jej mistrzyni poszła za nią po kilku zachętach. Barriss również się dołączyła po nierównej walce z Flytarnem.

Inkwizycja Vadera

Po roku zażartego treningu, Brood została mianowana pełnoprawną Sithańską Wojowniczką, i dano jej pozycję kapitana w Inkwizycji.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki