FANDOM

autorstwa Papanoida
Ten artykuł pochodzi z uniwersum Kamilverse

Mandafus, to prawowity Mandalor w okresie od 164 ABY, do 195 ABY. Jego rodzice są bliżej niezidentyfikowani, lecz wiadome jest iż Mandafus miał iście mandaloriańskie korzenie.

Biografia

Początki i zaraza

Od narodzenia, Mandafus, wychowywany był w mandaloriańskiej kulturze i łowieckim orężu. Jego dziecniństwo mijało spokojnie. Niebawem jednak, z nieznanych przyczyn, na jego rodzinnym Concord Dawn, wybuchła zaraza rakghouli. Te rozpoczęły regularne ataki na mandaloriańskie osady. Niedługo już po tym, zaraza rozprzestrzeniła się w błyskawicznym tempie, i na zachodzie jego rodzinnej planety, gromadziły się tysiące, a może też nawet miliony rakghouli, albowiem zaraza pochłonęła dwie ósme populacji planety, pozostwiając jedynie 20% zdrowych istot. Lud wpadł w panikę. Wysyłano wielu wojowników, by próbowali zgładzić rakghoule, ale tak, jedynie ilość bestii rosła. Ostatnie zdrowie istoty utworzyły bastion. Wtem, Sithowie postanowili interweniować. Powołali sztab w tej sprawie, i szybko rozpoatrzono decyzję, zrzucenia bomby jonowo-magnetycznej która rozgromi potowry, lecz zginie też duża ilość zdrowych Mandalorian. Mandafus, zdecydował nie stać bezczynnie. Pokierował cały lud, w stronę stromych gór, gdzie, w olbrzymiej grocie, zwaną Paszczą Smoka, skryją się. I rzeczywiście, udało im się uchronić. Nikt więcej nie zginął. Mandalorainie, dumni ze swego władcy, okrzyknęli go Mandalorem. Zaledwie dwudziestodwu letni Mandafus, miał w swych dłoniach całą spuściznę jego ojców, i... całą przyszłość.

Jako Mandalor

Mieszkańcy Concor Dawn, rozpoczęli odbudowę swej zrujnowanej cywilizacji i kultury. Z gruzów dziedzictwa ich pradziadów odbudowali potężne mocartstwo, którym to kierował Mandafus. Ten dumnie spoglądał na swe nowie imperium, i był pewien że już wkrótce, ruszą na galaktykę, i na wzór Wojen Mandaloriańskiej, ich kultura zawładnie galaktyką... A Coruscant, stanie się znowu planetą Taungów... Po prawie trzydziestu latach żmudnej odbudowy Nowego Mandalore, na planetę przybył samozwańczy Mandalor, Minius Ordo. Ten nawoływał do walki z Imperium Dartha Krayta. Wiele Mandalorian, stanęło po jego stronie, lecz część była wierna prawowitemu przywódcy. Lecz jednak Ordo zwyciężył i zepchnął go do podziemia. Rządny zemsty Mandalor pełny gniewu. Wraz ze swymi wiernymi pozostał na Concor Dawn, gdzie kontynuowali odbudowę kultury, teraz jeszcze bardziej zrujnowani. Nie są znane dalsze losy Mandafusa.

Źródła

Więcej z Fandomu

Losowa wiki