FANDOM

Autorstwa Wojtiego2000
"Rozwiążmy to pokojowo" - motto Maślaka.

Maślak (Prawdziwe imię - Herbert Ecaep.) – pacyfistyczny dyplomata, były misjonarz.

Historia

Maślak urodził się na Tatooine w biednej pacyfistycznej rodzinie, jednakże pewnego dnia zaczął on przyjaźnić się z rówieśnikami innych ras, np. Tuskenami, Jawami przez co był lubiany. Uwielbiał też godzić bójki lub nawet kłótnie rodziców co zazwyczaj mu się udawało. Gdy był dorosły, stał się misjonarzem i pokochał podróże na inne planety. Nauczył kilku przedstawicieli innych ras posługiwać się Basiciem, jednakże pewnego dnia budynek Urzędu Misjonarskiego Tatooine został zrujnowany przez Separatystów. Klonom udało się ocalić Herberta jak i kilku innych misjonarzy. Po pewnym czasie znalazł kolejną pracę - stał się dyplomatą co polubił jeszcze bardziej. Nauczył się ponad 100 języków. W bazie klonów na Kashyyyk poznał Czerwonego Rycerza i jego bandę droidów.

Wygląd

Maślak jest łysy i chudy. Zazwyczaj ubiera się w szary garnitur z czerwoną muszką i kieszonką z długopisami. Na bagiennych planetach ubiera też biały sztormiak.

Zachowanie

Maślak jest tchórzliwy i bardzo uprzejmy. Ma nienaganne maniery i stara się nie wpadać w kłopoty.