FANDOM

Koordynaty
Nad tym artykułem pracuje FenixPL. W celu zapobiegnięcia wojnom edycyjnym, proszę o nieedytowanie tego artykułu póki nie usunę tego komunikatu.
 Lord Xevros - był Rycerzem w Systemowym Zakonie Jedi, a później Lord'em ciemnej strony w Zakonie Mroku. Nauczał w Akademii Mroku i miał swojego ucznia, Craving'a. Xevros został zabity przez mrocznego jedi, Korreal'a.

Biografia

Sern Prime: 5 - 20 ABY

Xevros urodził się i spędził swoje dzieciństwo na Sern Prime. Nie miał rodzeństwa, ani przyjaciół więc wolny czas spędzał sam, włócząc się tu i tam. Już od małego interesowały go opowieści o Jedi, którzy walczyli z siłami zła. Pragnął zostać kiedyś takim rycerzem sprawiedliwości, lecz wiedział, że od jakiegoś czasu nie istniały żadne zakony. W późniejszych latach jego uwagę zaczęło przykuwać przeciwieństwo Jedi, czyli sithowie, jednak nigdy nie widział siebie jako mrocznego rycerza. Słuchał tyle na ich temat, ponieważ były to tylko i wyłącznie ciekawe historię. Kilka lat później na ich planetę przybył kalamarianin, Telos . Początkowo nie wydawał się jakiś inny, był cichy, spokojny. Xevros wychodząc z domu widywał go kilka razy dziennie, jednak nie interesowało go kim jest i co robi, do czasu kiedy nie porozmawiał z tajemniczym osobnikiem. Telos miał dużą wiedzę o Jedi, o Sithach itp. Xevros'a ciekawiło skąd tyle wie na ten temat, podejrzewał, że może być jednym z rycerzy Jedi, którzy się ukrywają, jednak szybko odgonił tę myśl, ponieważ sądził, że zakony już dawno nie istnieją. Chłopak chciał się dowiedzieć więcej o tajemniczym Telosie , dlatego kiedy kalamarianin opuszczał Sern Prime, Xevros zakradł się na jego statek i wyleciał razem z nim. Podczas podróży w pewnym momencie Telos wykrył obecność jakiejś innej mocy, dla tego wyciągnął swój zielony miecz świetlny i poszedł na tyły zostawiając autopilota. Widząc chłopaka schował miecz, a wyczuwając w nim duży potencjał opowiedział mu o Systemowym Zakonie Jedi i złożył propozycję, czy aby nie chciał zostać uczniem. Xevros długo się nie zastanawiał, właściwie wchodząc na statek już wybrał.

Uczeń Jedi: 20 - 30 ABY

Xevros od pierwszego przybycia do zakonu czuł się trochę nie swojo, lecz po jakimś czasie to uczucie minęło. Mistrz Telos wziął Xevros'a za ucznia i z dużą chęcią przekazywał mu tajniki jasnej strony. Był dla niego jak ojciec i w duchu czuł się nim. Młody Xevros pochłaniał nauki swojego mistrza, jak gąbka wodę, dlatego z dnia na dzień stawał się co raz silniejszy. Mimo, że uczył się o jasnej stronie, to było w nim coś czego Telos nie chciał dostrzec i ignorował. W Xevrosie od ambicji i chęci nauki narodziła się mała cząstka ciemnej strony. Mistrz Telos był w stanie to poczuć, lecz była to tylko ulotna chwila, w którą nie chciał się zagłębiać. Xevros po latach pracy był w końcu godny dostąpienia zasczytu zostania rycerzem Jedi. Telos był dumny ze swego ucznia, lecz jednocześnie czuł obawę przed czymś, co miało nastąpić.

Rycerz Jedi 30 - 50 ABY

Odkąd Xevros został mianowany rycerzem Jedi moc w nim urosła, a wraz z mocą, cząstka ciemnej strony. Młody rycerz nie walczył jak Jedi. Podczas swoich wypraw działał bezlitośnie, postępował z wysłannikami ciemnej strony bardziej okrutnie, niż oni ze swoimi ofiarami. Pewnego dnia Xevros dostał misję, aby udać się na Mustafar. Wysłannicy Jedi, którzy tam lecieli nie wracali, co było bardzo dziwne, ponieważ najświeższe informacje nie mówiły o śladach jakiegokolwiek zagrożenia na tej planecie. Xevros przylatując na Mustafar z początku nie znalazł niczego podejrzanego, kiedy nagle wyskoczył na niego zakapturzony mężczyzna z podwójnym czerwonym mieczem świetlnym. Jedi z gniewem walcząc ze swoim przeciwnikiem został pokonany, a kiedy zakapturzona postać miała szansę zabić Xevros'a darowała mu życie. Mężczyzna odsłonił twarz, okazał się Zabrakiem. Przedstawił się Xevros'owi jako Darth Quaris. Widząc w nim potencjał, oraz rozrastającą się ciemną stronę dał mu propozycję, chciał, aby Xevros został jego uczniem. Rycerz Jedi dosyć długo się wahał, z początku był zaskoczony tym co powiedział Sith, lecz po paru chwilach zgodził się.

Ciemna Strona - Zakon Mroku: 50 ABY

Xevros, wraz z Darth'em Quaris'em przybył do akademii dzień po mianowaniu Evalan'a, na Darth'a Bergeruss'a . Quaris zgodził się zostać mistrzem Xevros'a, dlatego szkolił go indywidualnie, bez udziału innych mistrzów. Podczas tych wszystkich lat w zakonie Xevros wykazał się umiejętnościami przed Quaris'em, a kiedy zakończył u niego szkolenie, zrobił też wrażenie na innych Lordach i Darth'ah. Zdobył aprobatę większości mistrzów, dlatego nie było przeciwskazań, żeby nie podnieść go rangą. Po kilku dniach Xevros został mianowany na Lorda.

Uczeń: 65 - 82 ABY

Podczas swojej wyprawy na Tatooine, Lord Xevros znalazł kandydata na swojego ucznia, Craving'a. Długie lata szkolił go w Akademii Mroku, podczas jednej ze swoich walk Craving zrobił na nim niemałe wrażenie, dlatego postanowił dać mu jeden ze swoich mieczy świetlnych, oraz podnieść go na rangę Adepta. Niestety Craving'owi opętanemu żądzą władzy to nie wystarczyło, próbował zabić Xevros'a, aby przejąć tytuł Lorda, lecz został pokonany.

Wyprawa na Tatooine - Śmierć: 85 ABY

Więcej z Fandomu

Losowa wiki