FANDOM

Autorstwa Foxa1010
Lista 100 Jedi, którzy zostaną ocaleni od wykonania Rozkazu 66 - dokument załączony do Paktu przyjaźni. Zawierał nazwiska 100 jedi, którzy mieli zostać ocaleni od wykonania rozkazu 66. Jedi, którzy byli zapisani na tej liście, nie wiedzieli o tym w całości. Dopiero, gdy klony otrzymały rozkaz, śmierć jedi została upozorowana, by ich ewentualni towarzysze myśleli, że już nie żyją (było to wykonywane przez ogłuszenie lub porwanie). Później "szczęśliwcy" byli transportowani do kwatery Christiana Kryze'a, gdzie dowiadywali się całej prawdy. A ci, którym udało się uciec otrzymywali wiadomość wzywającą ich do tejże kwatery. Właśnie ta setka jedi utworzyła Systemowy Zakon Jedi.

Treść

§1

Lista 100 Jedi, którzy zostaną ocaleni od wykonania Rozkazu 66 to dokument załączony do Paktu przyjaźni z 19 BBY.

§2

Jedi, których nazwiska figurują na tej liście, w dniu wykonania Rozkazu 66 nie zostaną zamordowani, lecz ogłuszeni, a później przekazani Christianowi Kryze'owi.

§3

Ci jedi, którzy w jakikolwiek sposób zdołają uciec i uchronią się przed ogłuszeniem, zostaną natychmiast powiadomieni o konieczności stawienia się w siedzibie Christiana Kryze'a.

§4

Nazwiska 100 Jedi, którzy zostaną ocaleni od wykonania Rozkazu 66

WTW

Ocaleni Jedi