FANDOM

Lego Star Wars: Mroczna Misja to planowana na grudzień 2008 r. krótka animacja z użyciem tych niezwykłych klocków, której reżyserem i równocześnie scenarzystą jest Darth Kamil.

Najnowsze wiadomości

Zapowiedź

Młody Sith musi wykraść rebeliancki prototyp nowoczesnego myśliwca. Wykonanie zadania nie wydaje się trudne, jednak w rzeczywistości jest inaczej. Darth Kamil będzie musiał wykorzystać wszystkie swoje umiejętności i zdolności by osiągnąć główny cel, a także by zmierzyć się z tajemniczą siłą, którą uwięziono dawno temu na planecie, gdzie znajduje się rebeliancka placówka badawcza...

"Misja" a "Zdrada II"

Jak się okazuje zamiast Lego Star Wars: Zdrada II - Pierwsze Uderzenie ujrzymy już niedługo Mroczną Misję. Prace nad tym pierwszym filmem zostały przełożone na dalszy plan, data premiery na razie nie jest znana.

Poniżej przytoczyliśmy fragment oficjalnego stanowiska Darth Kamil Corporation zajmującego się produkcją obydwóch filmów:

W grudniu tego roku miał się ukazać film z serii "Lego Star Wars" pt. "Zdrada II". Niestety z powodów technicznych i nagłej choroby współscenarzysty ukaże się on znacznie później. Bardzo przepraszamy za kłopoty wszystkich, którzy oczekują na ten film. Mamy jednak niespodziankę. Zamiast tego, pod koniec następnego miesiąca będziemy mogli obejrzeć inny film Lego zatytułowany "Mroczna misja". Będzie opowiadał o ostatniej misji Dartha Kamila przed jego zdradą.

Tak więc pozostaje nam tylko czekać.

Linki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki