FANDOM

Autorstwa GorgonzolaSW
Koordynaty
Nad tym artykułem pracuje GorgonzolaSW. W celu zapobiegnięcia wojnom edycyjnym, proszę o nieedytowanie tego artykułu póki nie usunę tego komunikatu.
Lego Star Wars jest serialem, stworzonym i nagranym przez użytkownika GorgonzolaSW.

​Bohaterowie

Pierwszoplanowi

  • Gray Carlissio
  • Jay Kaas
  • Jek (przez jeden sezon)
  • Cam
  • Luke Skywalker
  • Han Solo

Drugoplanowi

  • Giff Tate
  • Halo Fishair
  • Kapitan Asteroańskiej Straży

Antagoniści

  • Mery
  • Darth Vader
  • Darth Hestia
  • Darth Victius
  • Darth Mosaikus
  • Cheese Hamburger
  • Ee Sulphur
  • Kylo Ren
  • Tile Irin

Pozostali

  • Jar Jar Binks
  • Crawle
  • Croole
  • Crinn
  • Leia Organa Solo
  • Jon Morra
  • Wielu innych

Odcinki

W kolejności chronologicznej:

Sezon 1: Między 22 BBY a 19 BBY

Pierwszy Lord Sith

Gray Carlisssio i jego padawan Jay Kaas lecą na planetę Mygeeto, gdzie spotykają Killiego, Lorda Sithów. Walczą z nim, jednak wtedy zjawia się armia Droidów Bojowych. Jay i Gray poddają się. Wtedy nadlatuje komandor Cam wraz z oddziałem klonów, Killi zostaje wtrącony do mroźnych przepaści na Mygeeto, Republika odlatuje na pokładzie Kanonierki.

Pogoń za Tate'em

Senator Giff Tate zostaje niesłusznie oskarżony o otrucie Jabby Hutta i wtrącony do więzienia. Padme Amidala, stara znajoma senatora, dyskutuje z Jabbą na temat wypuszczenia go, lecz bez skutku. Jedi, w tym Gray Carlissio i Jay Kaas zostają poproszeni przez Padme o uwolnienie senatora. Misja udaje się, a Tate i Gray zaprzyjaźniają się.

Na Astero

Planecie Astero grozi kryzys. Separatyści biorą ją na cel. Kapitan królewskiej straży Asteroańskiej wysyła wiadomość do senatu, niestety zostaje ona przechwycona przez Generała Grievousa. Flota republiki z Anakinem Skywalkerem na czele atakuje statek Grievousa, a Jay Kaas oraz komandor Cam, dowódca legionu mistrza nauczającego Jaya, z armią klonów przybywają na planetę.

Bitwa o Astero

Król Astero zostaje zamordowany. Dowódca królewskiej straży przejmuje dowództwo nad ludem planety i łączy siły z Republiką. Osłabiony Grievous poddaje się i ucieka wraz z flotą. Kiedy Republikanie przygotowują się do świętowania, Hrabia Dooku wysyła więcej droidów. Bitwa się zaczyna. Po stracie wielu klonów i droidów, Asteroanie wygrywają.

Włam na senat

Separatyści robią śmiałe posunięcie: atakują Senat Galaktyczny. Astero, już oficjalnie przyłączone do Republiki, wspomaga ją w zamian za poprzednią pomoc w walce z siłami Grievousa. Obi-Wan Kenobi oraz Gray Carlissio osobiście walczą z Grievousem. Ktoś atakuje senat od drugiej strony; okazuje się, że jest to potężny Sith, Mery. Ten prowadzi armię droidó do boju przez miasto, wielu Jedi w Świątyni nie wie nic o ataku. Podczas prób dostania się Separatystów do zamku, Droideki zabijają dowódcę Asteroańskiej Straży. Mery wygrywa z Jayem, ale gdy Grievous ucieka, on i jego wojsko zostaje samo. Obi-Wan pokonuje Mery'ego. Jedi dostają sygnał wysłany przez Cama i przybywają na ratunek.

Halo Fishair

Republika jest terroryzowana przez złoczyńcę i łowcę nagród, Halo Fishaira. Podobno jest on bardziej skuteczny niż Jango Fett. Gray i Jay udają się do niego, okazuje się, że założył siatkę szpiegów. Potem zostają uwięzieni w domu Fishaira, a właściciel domu ucieka. Jedi i klony ratuje jeden ze szpiegów Fishaira, Han Solo. Jest on czternastoletnim przemytnikiem.

Koniec z przestępstwami!

Gray Carlissio oburza się zajęciem Hana. Usiłuje go namówić, aby ten zaczął się porządnie uczyć i przestał szmuglować, jednak wtedy Han wzywa Separatystów. Po potyczce Gray ratuje się ucieczką.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki