FANDOM

Kzinaks jest ogromną planetą. posiada ona wiele złóż uranu i diamentów. Niestety nie jest przez nikogo zamieszkana. Po Wielkiej Bitwie Królów mieszkają tylko na niej Mroczni Eldarzy. Jest 121314 razy większa od (dziwnej planety w Układzie Słonecznym) Ziemi. Występuje na niej wiele burz plazmowych które niszczą zewnętrzną część planety. Na tej planecie można znaleść różne ciekawe minerały między innymi: Argit, Wulferenit.

Ludność

Na tej planecie żyją Mroczni Eldarzy którzy mają domy pod ziemią. Wyglądem przypominają ziemianki lecz ziemianki byłyby bardziej wygodne. Mroczni Eldarzy rodzą się wychodząc z jajek są one wtedy tak miniaturowe że trzeba je powiększać aby ich nie zniszczyć. Starożytne księgi Esgorian powiadają że "வெறுமையான கிரகம் என நீண்ட நம் நாட்டு இரத்த அது வாய்க்கால் இல்லை என என்றென்றைக்கும் பிழைப்பான் இறக்க மாட்டேன்" w tłumaczeniu z języka Esgoriańskiego "Planeta jałowa nigdy nie umrze. Będzie żyła zawsze dopóki krew naszych rodaków z niej nie spłynie..." . Według wielu naukowców Esgorianie żyją dalej na Kzinaksie. Największą zagadką jest co oni tam robią i jaki plan obmyślają.

Badania

Według najnowszych zdjęć satalitarnych z Eldarskich satelit z Kzinaksa wyleciały dwa statki Oblivion i jeden myśliwiec typu Kobra.