FANDOM

Ten artykuł dotyczy okresu Nowej RepublikiTen artykuł dotyczy okresu Nowego ImperiumTen artykuł dotyczy okresu Sojuszy

autorstwa Komandor Fly
Kyler Kaas to bardzo silny przeciwnik. Silny i podstępny jak sam Palpatine. Takiego wroga nie mieliśmy od czasu Bitwy o Endor
— Longrime Armp o Kylerze

Mechatronus (właściwie Kyler Kaas) to szef Atronu; Sith; EX-Jedi.

Historia

Młodzik Jedi (3 ABY - 16 ABY)

Kyler został dany do zakonu gdy miał parę miesięcy. Jako młodzik poznał tam Marka Nadona - swojego przyjaciela, później wieloletniego wroga. Na koniec szkolenia musiał stoczyć pojedynek. Rzecz jasna walczył ze swoim innym przyjacielem - Revrerem Shanem. Początkowo przegrywał walkę, ale w końcu pod wpływem swoich ambicji użył Ciemnej Strony Mocy i pokonał Revrera. Shan został ranny. W wyniku furii Kaas omal nie zabił swojego przyjaciela. Gdy już miał go dobić został powstrzymany przez Rycerza Jedi - Revanera Shana. Kylerowi nie został przydzielony żaden Mistrz ani Rycerz, dlatego musiał zakończyć szkolenie. Kaas spakował się i opuścił Coruscant.

Gladiator (16 ABY - 18 ABY)

Komandor (17 ABY - 30 ABY)

Generał (31 ABY - 51 ABY)

Sith (51 ABY - ? ABY)

Druga Galaktyczna Wojna domowa (52 ABY - 63 ABY)

Dalsze wojny z Republiką (63 ABY - ok. 95 ABY)

Umacnianie potęgi Atronu (96 ABY - 359 ABY)

Wojna międzygalaktyczna (360 ABY - ? ABY)

Kyler zaplanował by atak na Nowe Imperium poprowadził Qrastian Ntras. Drugim wrogiem była Trzecia Republika.

Osobowość

Jak był młody wykazywał cechy buntownika: był butny i arogancki. Mimo to był dobrym przyjacielem. Później zaczął istrumentalizować swoich podwładnych. W pewnym zdał sobie sprawę, że jednocześnie się z nimi zaprzyjaźnia. Ukrywał to przed wszystkimi, zachowując się agresywnie. Mechatronus w wyniku licznych wojen i śmierci wielu przyjaciół stał się zamknięty w sobie i cichy.

Talenty

Mechatronus miał wiele talentów. Oto kilka z nich:

  • Strategia. Jego plany często zakładały przegrane wojny byle tylko ostateczna wojna była wygrana. Mimo to umiał nieźle zaplanować strategię pojedynczych bitew.
  • Moc. Mechatronus od pewnego momentu zainteresował się różnymi rodzajami Mocy. Poszukiwał holokronów. Wymyślił parę nowych sposobów manipulowania Mocą. Poza tym Kaas był bardzo otwarty na Moc tj. miał dużo midichlorianów.
  • Miecz świetlny. Kyler wymyślił IX technikę walki mieczem świetlnym. Zakładała ona, że walczy się z wieloma wrogami naraz. Ta technika jednak sprawdzała się tylko gdy ktoś był potężnym użytkownikiem Mocy. Da sie to dostrzec w tej technice. Poza tym forma ta miala manewry, ktore wykorzystywaly wady innych technik.

Cytaty

A teraz ty parszywy zdrajco odejdziesz w niepamięć
— Mechatronus do Screama

Marek Nadon? Powiało Ziemią
— Kyler Kaas do Marka, gdy się poznali

Pierwsza zasada Wojen Totalnych: wszyscy wymyślają jakąś strategię, która ma im dać przewagę w Wojnie nad przeciwnikiem. Druga Zasada: Wróg odkrywa strategię, która przez to kończy się fiaskiem. Skutek: Wojna trwa tak długo, aż żadna ze stron nie wpadnie na dobry pomysł na pokonanie drugiej.
— Kyler o Wojnach Totalnych

Więcej z Fandomu

Losowa wiki